Kopsavilkums
Viesmīlības nozare Grieķijā ir ļoti attīstīta, tādejādi piesaistot lielu tūristu skaitu, attīstot ekonomisko situāciju valstī
Grieķijā lielāko pārtikas un dzērienu daudzumu vietējie, kā arī ārzemju tūristi patērē ārpus mājas
Starptautisko saskarsmi apgrūtina kultūras tradīciju nezināšana un zems valodu zināšanu līmenis
Lai piesaistītu tūristu pieplūdumu Grieķijā, tiek izmantota atlaižu stratēģija.
Tūristi vairāk izvēlas augstākas kvalitātes pakalpojumus, kā piemēram, piecu un četru zvaigžņu viesnīcu piedāvātos pakalpojumus nekā divu un trīs zvaigžņu piedāvātos pakalpojumus
Saskaņā ar GBR sistēmas 2011. gada jūlija statistikas datiem tūristu skaits Grieķijā pieauga par 24%
Grieķijā nepārtraukti notiek regulāra ēdināšanas uzņēmumu kontrole, iesaistoties Veselīgās pārtikas asociācijai, specializētajiem dienestiem un speciālistiem.…