Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:293382
 
Evaluation:
Published: 24.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Pilnpiedziņas 4MOTION kopējā konstrukcija    4
  Pilnā piedziņa 4MOTION 2004.g. automobilim Golf    4
  Haldex sajūgs    5
  2004.g. Haldex sajūga detaļas un mezgli    6
  Sajūga HALDEX komponenti    7
  Haldex uzbūve    8
  Haldex sajūga darba princips    8
  Haldex sajūga kopskats    10
  Halde sajūga ieksa    11
  Haldex sajūga mehāniska dala    12
  Hidrauliskas sistēmas detalas    14
  Hidrauliskais konturs    14
  Hidroakumulātors    15
  Drošības vārsts    16
  Ieplūdes vārsti    17
  Spiedvārsti    18
  Izmantojamā literatūra    19
Extract

IEVADS

Haldex sajūga lielākā priekšrocība ir elektroniskā vadība un ļoti ātra reakcija. Pašlaik zināmas četras Haldex paaudzes, no kurām jaunākā paaudze tiek izmantota Saab pilnpiedziņas sistēmā XWD (Cross-Wheel Drive).
Haldex sajūgs sevišķi ātri reaģē uz elektroniskās vadības ierīces komandām. Tikko rodas rotācijas ātrumu starpība starp priekšējo un aizmugurējo tiltu, tiek iedarbināti divi gredzenveida cilindriskie sūkņi, kas paaugstina spiedienu daudzplākšņu slapjajā sajūgā (Haldex sistēma), tādējādi saslēdzot abus tiltus kopā. Pārvadīto griezes momentu var mainīt, regulējot spiedienu uz sajūga plāksnēm, tādā veidā kontrolējot jaudas plūsmu starp priekšējo un aizmugurējo tiltu. Tikko Haldex sajūgs reģistrē priekšējā tilta slīdēšanu, nepieciešamais griezes moments tiek pārvadīts uz aizmugurējo tiltu.
Kompaktais sajūgs var pārvadīt uz aizmugurējo asi 3 200 ņūtonmetru griezes momentu. Sajūgs nodrošina neierobežoti mainīgu griezes momenta pārnešanu starp priekšējo un aizmugurējo tiltu. Ārkārtējos gadījumos līdz pat 100 procentiem no pieejamā griezes momenta var pārvadīt uz aizmugurējo tiltu. Taču parasti, kad auto pārvietojas taisnā līnijā ar vienmērīgu ātrumu un riteņu saķere ar ceļu ir vienāda, 90 procenti no pieejamā griezes momenta tiek pārvadīti uz priekšējo tiltu, bet desmit procenti - uz aizmugurējo tiltu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1345170
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register