Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:744036
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Adaptācijas jēdziena skaidrojums    5
  Attīstības process    7
  Adaptācijas process kā pedagoģisks un psiholoģisks fenomens    9
  Pusaudzis adaptācijas periodā    11
  Pusaudžu psiholoģiskās īpatnības    14
  Anketa    18
  Diagrammas (10 klašu analīze)    19
  Anketas analīze    23
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
Extract

Sabiedrības attīstības perspektīvas sevī ietver jaunās paaudzes harmonisku izglītošanu un pašattīstību. Pusaudžu dzīves un attīstības ārējos apstākļus raksturo saskarsmes ar pieaugušajiem paplašināšanās. Tanī pat laikā, ja jaunajā skolas vecumā saskarsmē galveno lomu ieņem pieaugušais, tad pusaudža gados tā būtiski nosliecas vienaudžu pusē. Pieredze mācībās, ar draugiem, sāk sacensties ar vecāku ietekmi. Nozīmīga vieta tiek ierādīta sociālai pieņemšanai, bērna reputācija citu acīs kļūst par svarīgu pašcieņas vai trauksmes avotu.
Ikdienā, strādājot skolā, bieži nākas saskarties ar pusaudžu problēmām. Ir skolnieki, ar kuriem strādāt un veidot saskarsmi ir viegli vai nedaudz sarežģītāk, taču ir skolēni, kuri sagādā galvenokārt problēmas.
Pusaudži nobriestot pieaug fiziski un izaugot ne vienmēr vienlīdz ātri apgūst sociālās normas. Viņu uzvedība galvenokārt ir bērnišķīga un apkārtējo noteiktās normas tiek uzņemtas kā piespiedu, neizprotot to patieso nozīmi. Saskarsmei kļūstot par vienu no galvenajiem darbības veidiem, būtisks kļūst savstarpējās uzticēšanās un sapratnes kritērijs. Īpaši jūtams tas ir 10 klasēs, kas tiek komplektētas no jauna, skolniekiem no pamatskolas pārejot uz citu skolu.
Cilvēka veidošanās pašreizējos apstākļos ir daudz sarežģītāka nekā tas bija vēl pavisam nesenā pagātnē. Ikvienā dzīves mirklī viņš tiek audzināts un ietekmēts. To apzināti vai neapzināti veic institūcijas: ģimene, skola, draugi, masu komunikācijas līdzekļi u.c. Pār jaunu cilvēku gāžas vesela gūzma personību ietekmējoši faktoru. Bieži vien šī audzināšana ir ar apzinātu mērķi, taču dažreiz tā norit pilnīgi neprognozējami. Subkultūra, iela kļūst par nozīmīgu konkurējošu audzināšanas faktoru skolas audzināšanai, jo tā neprasa gribas piepūli, nav jācīnās ar vainas apziņu, sirdsapziņas pārmetumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register