Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:412794
 
Evaluation:
Published: 11.12.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Fiziskā aktivitāte    6
1.2.  Fiziskā sagatavotība    7
1.3.  EUROFIT metode fiziskās sagatavotības noteikšanā    8
1.3.1.  Flamingo tests    9
1.3.2.  Lēciens no vietas tālumā    10
1.3.3.  Atspoles skrējiens 10x 5 metri    11
2.  Pētnieciskā daļa    12
2.1.  Skolēnu grupas analīze    12
2.2.  Skolēnu ķermeņa masas indekss    12
2.3.  EUROFIT testu rezultāti un analīze    14
2.3.1.  Flamingo tests    14
2.3.2.  Lēciens no vietas tālumā    16
2.3.3.  Atspoles skrējiens 5 x 10 metri    17
2.3.4.  Fiziskās sagatavotības līmeņa analīze skolēnam ar augstu ĶMI    18
2.3.5.  Fiziskās sagatavotības līmeņa analīze skolniekam ar zemu ĶMI    19
2.3.6.  Fiziskās sagatavotības līmeņa analīze skolniecei ar augstu ĶMI    20
2.3.7.  Fiziskās sagatavotības līmeņa analīze skolniecei ar zemu ĶMI    20
2.4.  Rezultātu analīze un diskusija    21
3.  Secinājumi    23
  Izmantotie informācijas avoti    24
Extract

Lai skolēniem ar augstu ĶMI nākotnē neveicinātu dažādu slimību attīstību, nepieciešama papildus fiziskās aktivitātes brīvā laikā un veidot veselīga uztura lietošanas paradumus.
Skolēna Y9 augstie rezultāti ir saistāmi, ar treniņiem hokejā, bet pārējiem skolēniem šis sporta veids nav ieteicams, jo šim sporta veidam ir specifiskas īpatnības, tā vietā ieteicamākais sporta veids ir peldēšana.
Lai iegūtu pārskatāmus eksperimenta rezultātus, nākotnes pētījumos ieteicams izvēlēties Flamingo testam alternatīvu testu, kas ir ar mazāku grūtības pakāpi un mazāk laikietilpīgs.

Vai skolēnam ar paaugstinātu ķermeņa masu der, tā pati programma, kas citiem skolēniem? Vai viņa veselība netiek apdraudēta, liekot skriet sprintu, pēc kā viņam trūkst elpas, un pulss ir bīstami augsts? Tā vietā viņš varētu skriet garākus gabalus, mērenā tempā, kontrolējot ritmisku elpošanu un vērojot pulsu. Vai skolēnam ar augstu fizisko sagatavotību, skolas sporta programma ir lietderīga, ja treniņos viņam ir daudzkārt lielāka slodze?

3. Secinājumi
1. Hipotēze apstiprinājās - ne visi 12 un 13 gadus veci skolēni ir fiziski vienādi sagatavoti skolas sporta aktivitātēm.
2. Pētāmai skolēnu grupai fiziskās sagatavotības līmenis ir viduvējs.
3. Paaugstināts ĶMI nelabvēlīgi ietekmē fizisko sagatavotību.
4. Skolas sporta stundas nespēj nodrošināt pietiekošu fizisko aktivitāti skolēniem ar atšķirīgu fizisko sagatavotību un attīstības īpatnībām.
5. Sporta skolotājiem, iespēju robežās, būtu lielāka uzmanība sporta stundās jāpievērš skolēnu individuālai fiziskai attīstībai.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1345601
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register