Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588951
 
Evaluation:
Published: 20.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
  Summary    5
  Ievads    6
1.  Viesmīlības nozares īss raksturojums    7
2.  Viesnīcu konkurētspēju raksturojošie elementi    8
2.1.  Konkurences izpausmes    8
2.2.  Mērķauditorija un segmentēšana    9
2.3.  Cenas veidošana    10
2.4.  Pozicionēšana un diferencēšana    12
2.5.  Zīmola ietekme    13
3.  Vispārīgs pārskats par viesnīcām Latvijā    15
3.1.  Viesnīcas definīcija    15
3.2.  Viesnīcu klasifikācija    16
3.3.  Trīs zvaigžņu viesnīcu standarti Latvijā    18
4.  Viesnīcu industrija Rīgā    21
4.1.  Viesnīcu attīstības vēsture    21
4.2.  Viesnīcu skaits un atrašanās vieta    22
4.3.  Viesnīcu pieprasījuma analīze un gultas vietu noslogojums    24
5.  Trīs zvaigžņu viesnīcu konkurētspējas izpausmes    27
5.1.  Segmentēšanas izvērtējums    27
5.2.  Numuru cenu salīdzinājums    29
5.3.  Pozicionēšana un diferencēšana    32
5.4.  Zīmolvedība un viesnīcu ķēdes    36
5.5.  Viesnīcu interneta mājaslapas    39
5.5.1.  Interneta mājaslapa kā konkurējošs elements    40
5.5.2.  Interneta mājaslapu darbības analīze    42
5.6.  Viesnīcu iekļaušanās globālajās viesnīcu rezervēšanas sistēmās    44
  Nobeigums    46
  Izmantoto avotu saraksts    48
Extract

Gada projekts ir izstrādāts par tēmu „3* viesnīcu konkurētspēja Rīgas pilsētā”, kas ietver sevī Rīgas 3* viesnīcu uzskaiti un savstarpēju konkurētspējas salīdzināšanu vērtējot to mārketingu stratēģiju ārējās izpausmes.

Projekta pirmajā daļā tiek īsi raksturota viesmīlības nozare, tās definīcija, kā arī viesmīlības nozares produktu veidi un naktsmītņu produktu vieta tajā.

Pēc šīs sadaļas seko plašāks izklāsts par viesnīcu konkurētspēju raksturojošiem elementiem. Šeit tiek sīkāk aprakstīta mārketinga teorija, kas šajā gadījumā ietver sevī teoriju par konkurenci, tās izpausmes veidiem, viesnīcu mērķauditorijas noteikšanu un segmentēšanu. Tiek aprakstīta teorija par cenu politiku, cenu veidošanu un to ietekmējošiem faktoriem. Tiek aprakstīta arī pozicionēšana un diferencēšana, zīmoli 19. gadsimtā un mūsdienās, to pieaugošā ietekme uz mūsdienu cilvēku, zīmolu priekšrocības, kā arī to neatsveramā nozīme viesnīcu biznesā.

Darba trešajā daļā tiek vispārīgi aprakstītas viesnīcas Latvijā, iekļaujot viesnīcu definīcijas un klasifikāciju pēc VSIA Latvijas Standarta, kā arī pēc pasaulē pieņemtā viesnīcu iedalījuma. Pie šīs pašas sadaļas tiek aprakstīta Latvijas Viesnīcu un Restorānu asociācija (LVRA) - tās uzdevumi, mērķis, asociācijas biedru skaits, kā arī iekļauti 3* viesnīcu standarti un to salīdzinājums ar 2* un 4* viesnīcu standartiem.

Turpinājumā darba autori apraksta viesnīcu industriju Rīgā, uzsverot viesnīcu attīstības vēsturi: viesnīcu skaitu un to atrašanās vietas, kā arī pieprasījuma analīze un gultas vietu noslogojums.

Pēc viesnīcu industrijas Rīgā raksturojuma seko plašākā nodaļa – 3* viesnīcu konkurētspējas izpausmes Rīgā, kas ietver sevī tādas apakšnodaļas kā mājas lapu darbības analīze, viesnīcu mājas lapu mārketinga tendences pasaulē, segmentēšanas izvērtējums, numuru cenu salīdzinājums, pozicionēšana un diferencēšana, zīmolvedība un viesnīcu ķēdes, kā arī naktsmītņu iekļaušanās globālajās viesnīcu rezervēšanas sistēmās.

Apkopojot gada projekta izstrādes laikā iegūto informāciju, beigās tiek izdarīti galvenie secinājumi par to, ka Rīgas 3* viesnīcu kategorijā vērojama vāja polarizācija pēc cenu piedāvājuma, daudzām viesnīcām nav savas tiešās rezervēšanas sistēmas, kā arī par to, ka nākotnē gaidāma atsevišķu viesnīcu iekļaušanās globālajās viesnīcu ķēdēs, ko nosaka vispārējās tirgus attīstības tendences. Tiek arī izteikti vairāki priekšlikumi par viesnīcu mērķtiecīgāku pozicionēšanu, jaunu viesnīcu, ar mērķtiecīgām mārketinga stratēģijām, ienākšanu tirgū, kā arī par tiešajām rezervēšanas iespējām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register