Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:707446
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Pirmsskolēnu runas attīstības teorētiskie aspekti    4
1.1.  Runa, tās attīstības galvenie uzdevumi vecākā pirmsskolas vecumā    4
1.2.  Vārdu krājums – runas attīstības nozīmīgs komponents    8
1.3.  Pirmsskolas pedagoģiskā procesa organizācija vārdu krājuma paplašināšanai    10
2.  Rotaļa – pirmsskolēna runas apguves sekmētāja    14
2.1.  Rotaļa, tās raksturojums    14
2.2.  Rotaļas – 5 – 6 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšanai    17
  Secinājumi    20
  Literatūras un citu avotu saraksts    21
Extract

Secinājumi
1. Pirmsskolas vecuma bērnu runas attīstība ir viens no bērnudārza uzdevumiem, vārda krājuma paplašināšana ir viens no apakšuzdevumiem mērķa sasniegšanai – bērna stāstītprasmes veidošanai.
2. Tieši pirms skolas, 5-6 gadu vecumā, tiek veidota bērna attieksme pret tiem pieaugušajiem, kuri turpmāk būs nozīmīgi viņu dzīvē, t. i., skolotājiem un audzinātājiem.Bērna attīstība līdz 7 gadiem ir personības attīstības nozīmīgākais posms.
3. Bērns savu vārdu krājumu paplašina dažādos veidos - gan tieši (mācoties), gan netieši (dzirdot un iegaumējot apkārtējo runu). Kā novērots, bērni ir ļoti zinātkāri, tādēļ viņu galvenais vārdu krājuma paplašināšanas avots saistās galvenokārt ar aktīvo darbību rotaļās, kuras laikā viņi izzin apkārtējo pasauli.
4. Rotaļa ir vadošais pirmsskolas vecuma bērnu darbības veids. Runas attīstīšanā jābalstās uz zināšanām, kuras bērni ir apguvuši, iepazīstoties ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm. Runas attīstībai un vārdu krājuma bagātināšanai īpaša vērība jāvelta gan nodarbībās, gan ikdienas dzīvē – ārpusnodarbību laikā.
5. Bērna runas attīstību lielā mērā sekmē pirmsskolas iestādes pedagogi, bet ļoti svarīga loma ir ģimenei. Tādēļ pirmsskolas pedagogiem regulāri jāsadarbojas ar bērnu vecākiem kopīgu mērķu sasniegšanā – pirmsskolēna sekmīgā sagatavošanā skolai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1372603
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register