Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540369
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Salīdzināto uzņēmumu apraksts    3
2.  Svarīgāko mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums    3
2.1.  Klienti    3
2.2.  Darbinieki    5
2.3.  Valdības un uzraugošās iestādes    6
2.4.  Konkurenti un sadarbības partneri    7
3.  Uzņēmuma identitātes raksturojums un tā atbilstība tēlam    7
3.1.  Nosaukums, logo un krāsas    7
3.2.  Devīze    8
3.3.  Interneta mājaslapa, aktivitātes sociālajos tīklos    8
4.  Pakalpojumu analīze    10
5.  Galvenie finanšu rādītāji    12
6.  Nozares tendences    13
7.  Publicitātes analīze    15
8.  Aktivitāšu analīze    17
8.1.  Mārketings    17
8.2.  Sabiedriskās attiecības    18
8.3.  Korporatīvā sociālā atbildība    19
9.  Potenciālie reputācijas riski un priekšlikumi    22
10.  Izmanotie avoti    26
11.  Pielikumi    31
Extract

BALTA norāda, ka piedalās biedrībās un sadarbojas ar valsts institūcijām. Tādējādi viņi pārstāv apdrošināšanas nozares intereses, kā arī piedalās apdrošināšanas nozares reglamentējošas likumdošanas pilnveidošanā. BALTA ir aktīvs biedrs organizācijās LAA un Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojs. BALTA sadarbība balstās uz diviem principiem – atklātību, esot “caurspīdīgiem” un runājot atklāti, un ekspertīzi, balstoties uz argumentiem un faktiem. (27)
Saistībā ar KSA, BALTA apņemas ievērot arī godīgas un ilgtspējīgas iepirkumu politikas īstenošanu. Mērķis ir nepieļaut situāciju, ka, veicot iepirkumus, tīši vai netīši tiktu radīta vai veicināta negatīva prakse. (9)
BALTA nodarbojas arī ar labdarību. Uzņēmuma Facebook lapā ir aplūkojami ar labdarību saistīti ieraksti. Viens no tiem ir par BALTA rīkoto Labdarības tirdziņu, taču nav norādīta informācija, kādam mērķim šis labdarības tirdziņš tika rīkots un kam tiks novirzīti līdzekļi. Tāpat ir ieraksts, par BALTA tradīciju – iejusties rūķu ādā un sagādāt dāvanas 3 bērnu namu bērniem. (60) Arī Twitter ir publicēts ieraksts no 2019. gada 22. oktobra, kad BALTA viesojās pie Dr. Klauns, lai nodotu ziedojumu 1500 eiro apmērā. (89)
BALTA nedaudz piedalās arī sporta pasākumu sponsorēšanā – BALTA ir atbalstītājs Latvijas Florbola savienībai. (89)

ERGO uzņēmumi Latvijā savā darbībā ir apņēmušies rīkoties, ņemot vērā visas ieinteresētās puses, un censties veicināt ilgtspējīgu risinājumu izstrādi ar īpašām zināšanām. ERGO vadošais princips ir rīkoties atbildīgi, vienlaikus radot pievienoto vērtību uzņēmumam un sabiedrībai. (49) Korporatīvās sociālās atbildības un ilgtspējas kontekstā ERGO galvenie akcenti tiek likti uz:
o ilgtspējīgu uzņēmējdarbību;
o vides aizsardzību;
o saistībām ar darbiniekiem un sabiedrību. (58)
Saistību ar klientiem kontekstā ERGO norāda, ka klientu vajadzības un prasības regulē visu uzņēmuma darbību. ERGO skaidri komunicē ar klientiem, piedāvā viegli saprotamus produktus, kā arī piedāvā klientiem plašas iespējas sniegt atgriezenisko saiti un saņemt kvalitatīvas konsultācijas. (46)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1384085
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register