Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:890419
 
Evaluation:
Published: 31.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  AAS “BTA” DARBĪBAS APRAKSTS    5
  AAS “BTA” MĀRKETINGA VIDES UN SITUĀCIJAS ANALĪZE    7
  MIKRO VIDES ANALĪZE    7
  MAKRO VIDES ANALĪZE    13
  NOZARES ANALĪZE    16
  KONKURENCES ANALĪZE    19
  NEDZĪVĪBAS APDROŠINĀŠANAS TIRGUS IETILPĪBA    23
  SVID ANALĪZE    24
  AAS “BTA” DARBĪBAS PLĀNOŠANA    27
  SEGMENTĀCIJA    27
  MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA    9
  POZICIONĒŠANA    29
  AAS “BTA” VEIKSMES ATSLĒGA    30
  PIRCĒJU RĪCĪBAS MODELIS PATĒRIŅA TIRGŪ    31
  Pircēja rīcība    31
  Pircēja izvēle    31
  PIRCĒJA RĪCĪBAS MODELIS BIZNESA TIRGŪ    32
  UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA    33
  SRATĒĢIJA AAS “BTA” VIENAM GADAM PA MĀRKETINGA MIX ELEMENTIEM    34
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    37
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    39
Extract

1990.gada oktobrī Latvijas Republikas Ministru Padome pieņēma lēmumu par valsts apdrošināšanas reorganizāciju. Līdz ar to radās priekšnoteikumi normāla apdrošināšanas tirgus un normālas konkurences radīšanai. 1991.gadā tika sagrauts Valsts apdrošināšanas monopols. Sāka veidoties jaunas apdrošināšanas sabiedrības, kuras piedāvāja arvien jaunus pakalpojumus.
Latvijā, attīstoties ekonomiskajām tirgus attiecībām, apdrošināšanai un tās pakalpojumu izmantošanas iespējām tiek veltīta arvien lielāka uzmanība. Pēdējos gados mūsu valstī vērojamas tirgus ekonomikas augšupejas pazīmes. Pastāvot stingrai monetārai un sabalansētai fiskālai politikai, var uzskatīt, ka ir noteikti galvenie pamatnosacījumi ilgtermiņa uzņēmējdarbībai finansu tirgū, kas veicinājis apdrošināšanas tirgus dinamisku attīstību.
Latvijas Republikas 1993. gada 12. janvāra likumā “ Par apdrošināšanu” apdrošināšana definēta kā “darbība, ko veic apdrošinātāji saskaņā ar noslēgto apdrošināšanas līgumu, lai aizsargājot apdrošinātā intereses, izmaksātu apdrošināšanas atlīdzību par apdrošināšanas līgumā paredzēto gadījumu.” [3, 1]
Viena no mūsdienu efektīvākajām apdrošināšanas darbības pilnveidošanas metodēm ir mārketinga stratēģijas izstrādāšana un pielietošana. Mārketinga stratēģija apdrošināšanā - apdrošinātāja un apdrošinājuma ņēmēja savstarpējās iedarbības sistēma, kas virzīta uz abpusējo interešu un vajadzību apmierināšanu. Apdrošināšanas mārketings, kā pastāvīga tirgvadības sfēra ekonomiski attīstītās valstīs, radās salīdzinoši nesen – 70-to gadu sākumā. Latvijā apdrošināšanas mārketings aktuāls kļuvis tikai kopš 1991. gada, nodibinoties privātajām apdrošināšanas sabiedrībām un līdz ar to pastiprinoties konkurencei. Rezultātā vairākas apdrošināšanas sabiedrības ir izveidojušas mārketinga vadības struktūrvienības, kuras nodarbojas ar izstrādātās mārketinga stratēģijas realizāciju. Tomēr mārketinga iespējas Latvijas apdrošināšanas tirgū ir tikai izzināšanas stadijā. Ir nepieciešams laiks, lai izveidotu tādu apdrošinātāju darbības filozofiju, kura ne tikai atspoguļo izvirzīto mārketinga stratēģiju reālajā darbībā, bet galvenais – ir par pamatu sekmīgai apdrošinātāju uzņēmējdarbībai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1200265
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register