Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
ActionScript programmēšanas valoda-
ActionScript programmēšanas valoda
Nr. | Chapter | Page. |
Vēsture | 3 | |
Flash tehnoloģija | 3 | |
ActionScript | 3 | |
Programmēšanas vide Adobe Flash | 5 | |
Operatori | 8 | |
Datu tipi | 10 | |
Sintakse | 13 | |
Mainīgo definēšana un kompilatora kļūdu paziņojumi | 14 | |
Vadības struktūras | 16 | |
Programmēšanas stili | 19 | |
Kopsavilkums | 20 | |
Izmantotā literatūra | 21 |
Pirms ActionScript valodas parādīšanās programmētāji Flash vidē varēja izmantot tikai ļoti vienkāršas komandas, kuras sauca par „actions” (darbības) un lietoja kopā ar freimiem vai pogām. Pamata navigācijas komandas jeb „actions” bija, piemēram, play, stop, getURL un gotoAndPlay.
ActionScript ir objektorientēta programmēšanas valoda, kas bāzēta uz ECMAScript un ļauj aprakstīt jebkuru filmas elementu uzvedību. Flash programmēšanas valoda ir izveidota pēc ECMA-262 standarta, kuru izstrādāja ECMA asociācijas Tehniskā Komiteja 39 (Technical Committee 39, TC-39). Pēc ECMAScript standarta īstenotas trīs populāras programmēšanas valodas, JavaScript, ActionScript, un JScript. Šīs valodas radītājs ir Garijs Grossmans, kurš arī šobrīd strādā kompānijā Adobe un arī šobrīd aktīvi piedalās valodas attīstībā.
ActionScript 2.0 pirmo reiz tika demonstrēts 2003. gada septembrī Flash MX un Flex 1.0 versijās. Jaunā programmēšanas valodas versija darbojās arī uz Flash Player 6 un Flash Player 7, jo ActionScript 2.0 patiesībā ir tikai ActionScript 1.0 papildinājums. Tā rezultātā ActionScript 2.0 nebija daudz ātrāks par ActionScript 1.0, jo tas joprojām izmantoja to pašu objektu modeli, kuru izmantoja ActionScript 1.0. Taču jaunā versija iekļāva iepriekš neizmantotus atslēgas vārdus kā class, extends, public un private. Tas ļāva programmētājiem definēt klases tādā veidā, kādā tie pieraduši to darīt populārajās valodās Java un C++.
Līdz ar Flash Player 9 izstrādi, Adobe programmētājiem kļuva skaidrs, ka turpināt izlaist jaunas versijas, par pamatu ņemot ActionScript 1.0 un ActionScript 2.0, vairs nevar, jo tādējādi nebija iespējams palielināt veiktspēju. Šī iemesla dēļ Adobe uzsāka darbu pie pilnīgas ActionScript pārrakstīšanas, kuras rezultātā tika panākta lielāka ātrdarbība un pievienotas jaunas iespējas. Tādā veidā tika radīta ActionScript 3.0, taču Flash Player joprojām atbalsta arī iepriekšējās ActionScript versijas. …
Flash tehnoloģija pirmo reizi (1995. gadā) tika ieviesta ļoti veiksmīgas un nelielas programmas veidā, FutureSplash Animator. Tā ir spēcīga tehnoloģija, kas paredzēta animētiem vai grafiskiem projektiem, ar šīs tehnoloģijas palīdzību iespējams izveidot interneta vietnes, reklāmkarogus, spēles, prezentācijas un daudz ko citu. ActionScript valoda ir radusies 2000. gadā un uz doto momentu pastāv 3.0 versija šai valodai, kā arī iespējams joprojām strādāt ar 2.0 versiju. AciotnScript ir ļoti pietuvināts C++ valodai , kas ļauj viegli pāriet uz ActionScript valodu studentiem, kas apguvuši C++ valodas pamatus. Visi pamata operatori, kas ir pieejami C++ valodā arī ir pieejami ActionScriptā 3.0, līdz ar jaunajiem mainīgajiem, tika noteikta obligāta mainīgo tipa definēšana. Valodai ir pieejami cikli, nosacījuma operatori, funkcijas, klases. Scenārijus iespējams rakstīt divos veidos, veidojot atsevišķus AS-failus, kuri satur koda rindas attiecīgajiem objektiem un scēnām, vai definēt bāzes kadrus, kuriem tiek rakstīts scenārijs darbību logā.
- ActionScript programmēšanas valoda
- Interaktīvais Visual C un C++ programmēšanas valodu apmācības līdzeklis
- Programmēšanas valodas. Videonoma
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Programmēšanas valoda Prolog
Research Papers for university9
-
Programmēšanas valoda JAVA. Drošuma aspekti
Research Papers for university28
-
C# programmēšanas valoda
Research Papers for university26
-
Programmēšanas valodas C++ pielietojums uzņēmējdarbībā
Research Papers for university27
Evaluated! -
Programmēšanas valoda FORTRAN
Research Papers for university7