Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:406668
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  C.Roy māszīnības teorijas pielietojums    7
2.  Mazbērna aprūpe    10
2.1.  Mazbērna anatomiski fizioloģiskās īpatnības    13
2.2.  Mazbērna psihomotorā un sociālā attīstība    15
3.  Adaptācijas process pirmsskolas izglītības iestādē    17
3.1.  Adaptācijas procesa īpatnības mazbērna periodā    21
3.2.  Vecāku līdzdalība bērna sagatavošanā adaptācijas periodam pirmsskolas izglītības iestādē    23
4.  Pētniecības metodoloģija    26
5.  Pētniecības rezultāti    28
  Secinājumi    40
  Izmantota literatūra un avoti    41
  Pielikumi    43
Extract

SECINĀJUMI
Ņemot vērā iegūtos rezultātus, atbilde uz pētījuma jautājumu: „Kā vecāki sagatavo bērnus adaptācijas periodam pirmsskolas izglītības iestādē?” - ir sekojoša:
1) lielākai daļai respondentu (55%) tomēr netika sniegta informācija par bērna sagatavošanu adaptācijas periodam pirmsskolas izglītības iestādē vai respondenti informāciju mēklēja paši;
2) lielākā daļa respondentu (51%) sāk vest bērnu uz pirmsskolas izglītības iestādi, tāpēc ka bērnu nav kam pieskatīt.
3) lielākā daļa respondentu (66%) uzticas pirmsskolas izglītības iestādes pedagogam,
4) lielākā daļa respondentu (57%) nesagatavo bērnu diendusai pirmsskolas izglītības iestādē.
5) lielākā daļa vecāku (68%) tikai ar vienu darbību palīdz bērnam justies drošam pirmsskolas izglītības iestādē, tā ir nepietiekama bērna sagatavošana.
6) lielākā daļa respondentu (87%) iemāca bērnam pamatprasmes pirms sāk apmeklēt pirmsskolas izglītibas iestādi.
7) lielākā daļa respondentu (76%) nesagatavo bērnu pirmsskolas izglītības iestādē pagatavotam ēdienam.
8) Lielākā daļa respondentu (62%) nesagatavo bērnu šķiršanai ar māti.
9) lielākā daļa respondentu (70%) sagatavo bērnus saskarsmei ar vienaudžiem pirmsskolas izglītības iestādē tikai dāļēji.
10) Lielākā daļa vecāku (73%) atzīmēja, ka bērns sāka biežāk slimot,
11) lielākā daļa respondentu (56%) atzīmēja, ka viņu bērns vai nu kļuva nervozs, vai sāka sliktāk gūlēt, kļuva bailīgs
12) lielākai daļai bērnu (55%), kas attiecinama uz pētīšanas darba izlasi, adaptācijas periods norītēja vidējā vai smagā pakāpē.
Apkopojot iegūtos rezultātus redzam, ka lielākā daļa aptaujāto vecāku nesagatavo bērnu adaptācijas periodam pirmsskolas izglītības iestādē, un kā sekas tam adaptācijas periods noris vidējā vai smaga pakāpē.
Lai rastu pētamas problēmas risinājumu, uz doto tēmu jāveic papildus pētījumi par bērnu aprūpē praktizējošo māsu iesaisti, sagatavojot bērnus adaptācijas periodam, Jāpētī, kā bērnu aprūpē praktizējošas māsas piedalās bērna sagatavošanā adaptācijas periodam, un kādu izglītojošo funkciju veic.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register