Research Papers
Art, History and Culture
Biographies
Ādolfs Hitlers kā izcila, vēsturiska personība-
Ādolfs Hitlers kā izcila, vēsturiska personība
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Personības biogrāfiskie dati | 4 |
2. | Dzīves mērķis | 5 |
3. | Personības galvenās dzīves vērtības | 6 |
4. | Motīvi Personības profesionālajā darbībā | 7 |
5. | Kādus līdzekļus Personība izmantoja ceļā uz panākumiem | 8 |
6. | Personības apmierinātība ar dzīvi | 9 |
7. | Kritēriji tuvu draugu un dzīvesbiedra izvēlē | 10 |
8. | Uz ko Personība paļāvās grūtajos brīžos | 11 |
9. | Vadmotīvi saskarsmē ar citiem | 12 |
10. | Personības profesionālās darbības raksturojums | 13 |
11. | Personības attieksme pret neveiksmēm | 14 |
12. | Personības ieguldījums sabiedrības labā | 15 |
13. | Personības dzīves laikā pastāvošās sabiedrības atzītās vērtības | 16 |
14. | Pirmais impulss Personības karjeras izvēlei | 17 |
15. | Personības panākumu darbības virziena meklējumi | 18 |
16. | Personības personīgās kvalitātes | 19 |
17. | Karjeras veicinoša Personības filozofiskā pārliecība | 20 |
18. | Kas personībai traucēja ceļā uz panākumiem | 21 |
19. | Kā Personība rīkojās nepierastā, netradicionālā situācijā | 22 |
20. | Ko Personībai nācās ziedot savas karjeras dēļ | 23 |
21. | Personības lielākie panākumi | 24 |
Literatūras saraksts | 24 |
„Ādolfs Hitlers, iespējams, ir tas cilvēks, kurš izraisījis visvairāk satricinājumu 20. gadsimtā. Nav šaubu, ka neviens cits mūsu laikos nav izpostījis dzīvi tik daudziem un izpelnījies tik lielu naidu. Taču viņš iemantoja arī milzīgu apbrīnu un miljonu apziņā simbolizēja cerību un ideālu. Gadu desmiti, kas aizritējuši kopš viņa nāves, tikpat kā nav spējuši mainīt nedz viņa ienaidnieku, nedz kvēlu sekotāju uzskatus. Pārējos viņa laikmeta valstsvīrus — Rūzveltu, Čērčilu, Musolīni , Staļinu — mēs tagad redzam citādā, objektīvākā gaismā, taču Hitlera tēls būtībā nav mainījies. Tiem nedaudzajiem, kas palika viņa uzticamie sekotāji līdz galam, viņš ir varonis, kritušais Mesija; pārējiem viņš joprojām ir neprātis, azartspēlmanis politikā un militārajā darbībā, neglābjami ļauns slepkava, kas savus mērķus sasniedzis ar noziedzīgām metodēm.” Tā ir daļa no Džona Tolanda grāmatā „Hitlera biogrāfija” izteiktā priekšvārda. Šo citātu es izvēlējos savam ievadam, jo, manuprāt, tas ideāli ataino Ādolfa Hitlera personības izcilību un nozīmīgumu vēsturē.
Uzdevumi:
1. Izstudēt ievērojamas Personības biogrāfiju, izmantojot dažādus informācijas avotus.
2. Atklāt būtiskākos faktorus, kuri ir veicinājuši šīs personības karjeru un apliecināt atklāto faktoru lomu, minot konkrētas situācijas un piemērus no viņu dzīves.
Mērķi:
iegūt pieredzi veiksmīgas karjeras, uzņēmējdarbības un līderisma jomā;
izprot, kādi ir veiksmīgas karjeras, sekmīga biznesa un līderisma veidošanās ceļi un iespējas;
prot izvērtēt un izanalizēt traucējošos faktorus ceļā uz veiksmīgu karjeru;
iegūst intervēšanas pieredzi;
pilnveido komunikācijas prasmi;
veicina uzņēmību un uzdrīkstēšanos;
mācās uzdot jautājumus;
apgūst uzmanīgas klausīšanās pieredzi;
mācās analizēt, secināt, apkopot svarīgāko;
mācās noformēt projekta rezultātus;
iemācās gatavot prezentācijas;
apgūst prasmi uzstāties auditorijas priekšā.
1. Personības biogrāfiskie dati
Vārds: Ādolfs Uzvārds: Hitlers
Dzimšanas vieta: Braunava, pie Innas Valsts: Austrija (tolaik Austroungārija)
Dzīves vieta, kur izveidojis veiksmīgu karjeru: Vācija
Profesija, dzīves darbības joma: Austriešu izcelsmes vācu politiķis; nacistiskās Vācijas diktators.
Dzīves gadi: no 1898. līdz 1945. / Vecums: 56 …
Īsa Hitlera biogrāfija. Atklāj būtiskākos faktorus, kuri ir veicinājuši šīs personības karjeru un apliecina atklāto faktoru lomu, minot konkrētas situācijas un piemērus no viņa dzīves.
- Ādolfs Hitlers kā izcila, vēsturiska personība
- Ievērojamas personības igauņu literatūrā
- Termina "Latvija" vēsturiskā izcelšanās un attīstība
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Ievērojamas personības igauņu literatūrā
Research Papers for secondary school4
-
Termina "Latvija" vēsturiskā izcelšanās un attīstība
Research Papers for secondary school3
Evaluated! -
Ausekļa spilgtā personība, literārā un pedagoģiskā darbība
Research Papers for secondary school9
Evaluated! -
Latviešu mākslinieka Borisa Bērziņa personības un radošā veikuma attīstība
Research Papers for secondary school8
Evaluated! -
Dzintara Soduma personība un viņa daiļrade
Research Papers for secondary school10
Evaluated!