Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:843175
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

„Aldara” zīmols aplūkots laika posmā, kad šīs firmas prezidents bija Vitālijs Gavrilovs.

Brends - par brendu gan reklāmas teorijā, gan reklāmas praksē pieņemts saukt logo, tirdzniecības markas, atsevišķas preces, pakalpojumu, kā arī kompāniju nosaukumus. Kaut arī šos termina “brends” lietojumus var nosaukt par pareiziem, neviens no tiem visā pilnībā un precīzi neapzīmē brenda “ kopējo un dziļo” būtību.
Īsts brends gan tā veidotāju un sekojoši patērētāju apziņā ieņem īpašu, ar neko citu nesajaucamu vietu. Amerikas Savienoto Valstu Mārketinga asociācija ir pieņēmusi sekojošu brenda definīciju, jo tās biedri ir vienojušies, ka:
“brends – tas ir nosaukums, termins, zīme, simbols vai dizains, kā arī šo elementu kombinācijas, kas domātas viena pārdevēja vai pārdevēju grupas preču vai pakalpjumu identifikācijai, kā arī to atšķiršanai no konkurentu precēm vai pakalpojumiem”. (www.lu.lv).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register