Alfas Romeo vēsture ir sarežģīta, nepārtrauktās grūtības, īpašnieku nomaiņas bremzē firmas attīstību, taču Alfa Romeo nevar sūdzēties ar panākumiem,. Viņa ir saņēmusi daudzus apbalvojumus “Gada labākais auto”, arī uzvaras Formulā 1 ir bijušas salīdzinoši daudz, taču pēdējā laika, kopš Alfa Romeo atrodas zem Fiat tās popularitāte ir samazinājusies. Pie vainas varētu būt arī ne pārāk lielais reklāmu skaits, jo Latvijā Alfas Romeo reklāmas ir retums, firma vairāk vēlas pati izcelties, nevis izcelties ar reklāmu, taču mūsdienās reklāmai ir liela nozīme.
Personīgie secinājumi.
Problēmas kompānijas vadītāju starpā ir atrisināmas, ir tikai jācenšas tās risināt.
Pēc neveiksmēm biznesā ir iespējams uzplaukt no jauna.
Nedrīkst aprobežoties ar vienu nozari, ja ir iespējas veikt kaut ko vairāk.
Ir nepieciešami darbinieki, kuri mīl savu darbu, tādā gadījumā būs arī lieli sasniegumi.
Ir jābūt vienu soli priekšā konkurentiem, nedrīkst apstāties pie radītā, ir visu laiku jāuzlabo produkcija.…