Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:444319
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Rūdolfs Šteiners- Valdorfskolas dibinātājs    4
2.  Valdorfskolas būtība    4
3.  Valdorfskolu organizatoriskā kārtība    7
4.  Ādažu Brīvā Valdorfskola    8
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Alternatīvā skola ir skola, kuras mērķis, izglītības saturs un pamatmetodes izvēlētas pēc citiem kritērijiem nekā tradicionālajā skolu sistēmā. Parasti ar šo jēdzienu uzsver radikālus un progresīvus uzskatus par izglītību. Šajā izglītībā mācību metodes ir eksperimentālas, netradicionālas.
Alternatīvās skolas visā pasaulē ir daudz un dažādas, kas nes savu dibinātāju vārdus Montesori skolas, Šteinertskolas, jeb Valdorfskolas, Kerhenšteinera darba skolas kā arī citu alternatīvo izglītības pārstāvju teoriju skolas. Bet ne jau par visām šoreiz būs runa. Latvijā ir diezgan populāra un bieži slavināta tiek Valdorfskola ar savu māksliniecisko jaunradi un intuitīvo domāšanu. Ko māca šajās skolās, kādi ir tās noteikumi? Ko var iemācīties bērns ar šādu mācīšanās stilu un vai tas ir efektīgs mācīšanās veids?
Bieži nākas dzirdēt māmiņas, kas runā par Valdorfskolām, apsverot iespēju tajā mācīt savus bērnus, bet bieži vien ir arī dzirdētas sliktas domas par šādām skolām, ka nespēj tikt līdzi izglītības programmai, bērni slikti apgūst mācāmo. Vai tas tā ir? Nolēmu nedaudz papētīt pieejamo literatūru un noskaidrot neskaidros jautājumus.


1.Rūdolfs Šteiners- Valdorfskolas dibinātājs
Rūdolfs Šteiners ir dzimis Kraljevecā dzelzceļa ierēdņa ģimenē un ir vecākais dēls triju bērnu ģimenē; vācu filozofijas doktors, okulists un pedagoģijas teorētiķis, izstrādāja savu misticisku un garīgu mācību- ontropozofiju. Šteiners neatzina materiālismu un loloja mērķi atraisīt visus cilvēkā apslēptos intelektuālos, sociālos un, vispirmām kārtām, garīgos spēkus. Šteiners uzskatīja, ka izstrādājis zinātni, kas aptver cilvēku tā veselumā- fizisko miesu, dvēseli un garu- antropozofiju, bet pats šai zinātnei pakāpeniski devis dažādus konkrētus nosaukumus- okulta zinātne, zinātne par slēpto, dievišķa zinātne…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register