Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688819
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Vēsture    4
  Tradicionālā animācija    5
  Leļļu animācija    5
  Datoranimācija    6
  Animācijas tehnikas    7
  Izmantotā literatūra    8
Extract

Animācija ir secīgi ātra displeja 2-D vai 3-D attēli vai modeļu pozīcijas, kas izveido kustību. Tā ir optisko ilūziju kustībaun var tikt izveidota un parādīta dažādos veidos. Visbiežākā veidošanas metode ir kā kinofilma vai video programma, kaut arī ir vairākas citas animācijas.
Fantasmagorie by Emile Cohl, 1908 Agrīnās animācijas mēģinājuma piemērus var atrast paleolīta alu gleznojumos. Šajos gleznojumos dzīvnieki ir attēloti ar vairākām kājām, tādā veidā skaidri mēģinot parādīt kustību. (Sito 95).
Uz 5200 gadu vecas māla bļodas, kas atrasta Irānā, uzgleznotas kazas dažādās pozīcijās uz bļodas malām. Tas tiek uzskatīs par piemēru agrīnajai animācijai.
Nav viena persona, kuru var uzskatīt par filmu animācijas "autoru", jo bija vairāki cilvēki, kas veica vairākus projektus, kurus varētu uzskatīt par dažāda veida animācijas piemēriem, vienā un tajā pašā laikā.
Georges Melies, bija specefektu filmu radītājs. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register