Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201161
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Anketas definīcijas    4
3.  Anketas priekšrocības un trūkumi    4
4.  Tipiskas anketas struktūra    4
5.  Anketas izstrādes posmi    5
6.  Kas nepieciešams un kas nedrīkst pieļaut sastādot anketu    8
7.  Anketas apstrādes metodes    11
7.1.  Kvalitatīvā metode    11
7.2.  Datu anlīze    11
7.3.  Rediģēšana    11
7.4.  Kodēšana    12
7.5.  Vertikālās tabulas    12
7.6.  Vertikāli horizonālās tabulas    12
7.7.  Rezultātu interpretācija    13
7.8.  Galīgais ziņojums    13
8.  Secinājumi    14
9.  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    15
Extract

1. Ievads
Referātā tiek apskatīti anketu sastādīšanas principi un apstrādes metodes, tiek sniegta informācija par tipiskas anketas plusiem un mīnusiem un ir apkopota informācija par to, kā pareizi sastādīt anketu un kā izvairīties no kļūdām, lai sasniegtu pētījuma mērķus un veikt veiksmīgo aptauju.
Referāta sagatavošanas procesā tika izmantotas gan dažādas mācību grāmatas, gan interneta plašos resursus un dažādā veidā sastādītas anketas.
No pareizas anketas veidošanas ir atkarīga jebkura pētījuma veiksme, datu un cita veida nepieciešamas informācijas precizitāte.
Mūsdienās anketēšana ir ļoti izplatīta metode, jo tā ir vienkārša un ar mazām izmaksām, salīdzinot ar citiem mārketinga pētījumu veidiem, tādēļ, daudzi uzņēmumi pielieto anketēšanu savā darbībā. Dažkārt klientiem liekas, ka aptaujas anketas ir lieka laika tērēšana, bet patiesībā tas, ka klients ievelk ķeksīti vienā atbilžu variantā, gala rezultātā var izmainīt visas kompānijas stratēģiju un uzlabot tās darbību.

2. Anketas definīcijas

Sākumā kas tad īsti ir anketēšana? Anketas?
Aptaujas metode var tikt realizēta izmantojot anketēšanu vai standartizētās intervijas kā informācijas iegūšanas veidu.
Anketēšana ir informācijas iegūšanas veids izmantojot noteiktā veidā organizētu jautājumu kopumu, ko dēvē par anketu.
Anketa ir noteiktas problēmas specifiskās informācijas iegūšana tādā veidā, lai iegūtie datu (informācijas) rezultāti pēc analīzes un interpretācijas labāk novērtē (atspoguļo) problēmu. Tas ir pētījuma svarīgs elements, tāpēc tās sagatavošana un izpildīšana (administrācija) prasa profesionālo kompetences, speciālās zināšanas.
Anketēšana ir pirmreizējo datu vākšanas veids, tā arī saistīta ar to datu novērošanu, apsekojumu un eksperimentu.
Anketa sastāv no jautājumiem, kas adresēti respondentam atbildēšanai uz tiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1143822
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register