Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:476876
 
Evaluation:
Published: 26.10.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Anketu sastādīšanas principi    4
1.1.  Anketas struktūra    4
1.2.  Anketas izstrādes process    5
2.  Datu apstrāde    12
2.1.  Datu sagatavošana analīzei    12
2.2.  Datu analīzes stratēģijas izvēle    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Extract

Lai labāk pārzinātu sava uzņēmuma iespējas un risinātu dažādas problēmas, uzņēmumiem ir vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija.
Anketa un novērošana – tās ir divas skaitliskās primārās informācijas iegūšanas metodes.
Anketa (questionnaire) – datu vākšanas strukturēta forma, kura sastāv no jautājumu sērijas, uz kuriem ir nepieciešams atbildēt respondentam.
Vispārīgā gadījumā, anketa – ir viens no datu vākšanas elementiem, kurš var ietvert sevī gan instrukcijas respondentu izvēlei un aptaujai, gan dažādas respondentam piedāvātās dāvanas un balvas, gan komunikācijas līdzekļus (t.i., kartes, zīmējumi, preču reklāmu prospekti, aploksnes atbildēm). Neatkarīgi no aptaujas vadīšanas formas katrai anketai ir savs mērķis.
Anketa, vai kādā veidā tā tiktu pielietota, nozīmē “darba zirdziņu” tirgus pētījumu sfērā. Anketu pielietošana ļauj pārliecināties tanī, ka pētīšana norit pakāpeniski, bet rezultāti apkopojas formātā, kurš atvieglo analīzi.
Anketu pielietošanai ir trīs konkrēti mērķi:
1)ar tās palīdzību tirgus pētītājam jātransformē viņu interesējošus jautājumus konkrētos anketas jautājumos;
2)anketai jārada noskaņa, jāmotivē un jāatbalsta respondents uz piedalīšanos aptaujā, jāstimulē tieksme uz sadarbošanos un anketas aizpildīšanas procesa noslēgšanu;
3)anketai jānoved pie novērojuma kļūdu minimuma.
Anketa parasti sastāv no trijām daļām: ievada, rekvizītu daļas, pamatdaļas.
Ievada galvenais uzdevums – pārliecināt respondentu piedalīties procesā. Tam jāsatur veicamās aptaujas mērķi un jāparāda, kāds labums iegūs respondents, piedaloties aptaujā. Bez tam, no ievada jābūt saprotamam, kas veic aptauju, cik daudz laika būs nepieciešams atbildei uz izvirzīto jautājumu.
Rekvizītu daļā tiek sniegta informācija, kas attiecas uz respondentiem: vecums, dzimums, piederība noteiktai klasei, nodarbošanās veids, ģimenes stāvoklis, adrese, vārds. Turklāt, nepieciešams identificēt pašu jautājumu sarakstu, t. i., piešķirt tam nosaukumu, norādīt aptaujas datumu, laiku, vadīšanas vietu, intervētāja vārdu un uzvārdu.
Izstrādājot pamatdaļu nepieciešams pievērst uzmanību jautājumu veidam, saturam un secībai.

Anketas sastādīšanas kontrole
Anketas sastādīšanas kontrole ir visu jautājumu formulējuma pārbaude un darba dokumenta kompozīcijas kopumā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1217296
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register