Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:823636
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Extract

Pētnieciskais darbs tika izstrādāts par apdrošināšanas mārketingu un apdrošināšanas industriju pasaulē un Latvijā, sīkāk apskatot konkrēta uzņēmuma - Apdrošināšanas akciju sabiedrības BALTA Dzīvība darbību, ar mērķi noskaidrot, kādus apdrošināšanas pakalpojumu veidus un kādā veidā uzņēmums piedāvā.
AAS BALTA Dzīvība autori izvēlējās, jo tā ir viena no vadošajām dzīvības apdrošināšanas sabiedrībām ar ilgāko darbības pieredzi Latvijā. AAS BALTA Dzīvība pēdējos gados ir strauji augusi un šobrīd tajā strādā jaunu un profesionālu darbinieku kolektīvs, uzņēmumā ir izveidoti moderni un izdevīgi apdrošināšanas pakalpojumi. Ņemot vērā dzīvības uzkrājošās apdrošināšanas būtību, klientu attiecībās BALTA Dzīvība koncentrējas uz ilgtermiņa sadarbību, galveno uzsvaru liekot uz profesionālu un atsaucīgu apkalpošanu.
Pašreiz Latvijā dzīvības apdrošināšanas sektors ir ievērojami vājāk attīstīts kā nedzīvības apdrošināšanas tirgus un tāpat kā citās Centrālās un Austrumeiropas valstīs, dzīvības apdrošināšanas tirgus vēl joprojām ir attīstības stadijā ar lielām potenciālām attīstības iespējām, kas ļoti atkarīgs no katras valsts ekonomiskās izaugsmes.
Darba mērķis ir apskatīt apdrošināšanas nozares attīstību Latvijā, kā arī ņemot vērā tirgū esošo situāciju aplūkot apdrošināšanas mārketingu ar konkrēta piemēra palīdzību.
Darba gaitā tika apkopota pieejamā informācija par jaunākajiem notikumiem apdrošināšanā, izmantojot galvenokārt normatīvos aktus un interneta resursus, kā arī informāciju no AAS BALTA Dzīvība.
1.Apdrošināšanas būtība un vēsture

Apdrošināšana – universāls instruments, ko izveidojusi cilvēce sava īpašuma interešu ekonomiskai aizsardzībai. Mūsdienās bez tā valstīs ar attīstītu tirgus ekonomiku netiek noslēgts neviens darījums un nedarbojās gandrīz neviens uzņēmums. Apdrošināšanas polise ir gandrīz ikvienam cilvēkam un aizvien acīmredzamāka kļūst vajadzība pēc apdrošināšanas polisēm arī pie mums Latvijā. Taču apdrošināšanas prakse mūsu valstī vēl nav plaši attīstīta. Tā visa pamats – bijušā valsts apdrošināšanas monopols, kas ilgu laiku bija nenozīmīga finanšu sistēmas papildinājums. Līdz ar tirgus attiecību attīstību mainās arī mūsu sabiedrības domāšanas veids. Un tomēr joprojām ne visiem cilvēkiem ir skaidra apdrošināšanas jēga un priekš kam tas viss ir vajadzīgs.1 Lai labāk saprastu apdrošināšanas būtību, dažas apdrošināšanas definīcijas:
Apdrošināšana – vienošanās, saskaņā ar kuru jūs ik gadu maksājat noteiktu naudas summu īpašai kompānijai ar mērķi aizsargāt kaut ko, piemēram, jūsu māju, mašīnu, veselību. Ja kaut kas notiek jūsu mājai vai mašīnai vai jūs saslimstat, kompānija maksā jums noteiktu naudas summu.
Apdrošināšana – apdrošinājuma ņēmēja vai apdrošinātā iespējamā zaudējuma riska nodošana apdrošinātājam.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register