Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:155652
 
Evaluation:
Published: 05.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Satura rādītājs    3
  Ievads    4
  Darba pamatdaļas    5
  Iepriekš zināmā apraksts    5
  Autoru darbības apraksts un iegūtie rezultāti    7
  Secinājumi    24
Extract

Ievads
Darba tēma: Apgaismojums klašu telpās un solu attālumi līdz tāfelei.
Tēmu izvēlējāmies tāpēc, ka to ieteica skolotāja, kā arī tas likās interesanti. Gribējām uzzināt, kā veido ZPD.
Slikta apgaismojuma kvalitāte skolās ir raksturīga, tas var radīt kaitējumu redzei, veselībai, vispārējai labsajūtai. Tāpat arī solu attālums līdz tāfelei iespaido redzi negatīvā veidā. Ir veikti dažādi novērojumi, kas pierāda, ka slikta apgaismojuma un nepareizi ievērota solu attāluma ietekmē bērni sāk sliktāk redzēt un agri bērnībā sāk nēsāt brilles vai kontaktlēcas. Šī problēma ir jāpēta un jāmeklē efektīvs risinājums, lai saglabātu skolnieku redzi pēc iespējas ilgāk nesabojātu, lai tie justos komfortabli.
Darba mērķis: Noskaidrot apgaismojuma stiprumu Ogres 1. vidusskolas mācību telpās, tā ietekmi uz skolēnu acīm. Kā arī solu attālumus līdz tāfelei un tā ietekmi uz skolēnu.
Darba uzdevumi:
1) Iepazīties ar skolas telpu apgaismojumu. Salīdzināt to ar Eiropas un PSRS standartiem.
2) Noskaidrot apgaismojuma ietekmi uz skolēnu.
3) Analizēt, kā solu attālums līdz tāfelei ietekmē skolnieka redzi.
4) Iepazīstināt skolēnus ar iegūtajiem rezultātiem, draudošajām briesmām un kādus pasākumus veikt, lai nesabojātu redzi.
Hipotēze: Samazinoties gaismas stiprumam klasēs un attālumiem no pirmā sola līdz tāfelei, un palielinoties pēdējā skola attālumam līdz tāfelei, samazinās arī iespēja labi redzēt informāciju uz tāfeles. Pastāv iespēja, ka šie faktori pasliktina izglītojamo redzi, un līdz ar to pasliktinās atzīmes.
Darbā izmantotās metodes: Literatūras analīze, apraksti, apgaismojuma tabulas, mērījumi.
Darba Struktūra: Darbs sastāv no ievada; Darba pamatdaļām: iepriekšzināmā apraksts, iegūtie rezultāti, autora darbības apraksts; Aptaujas; Secinājumi

Iepriekš zināmā apraksts
Mums ir zināmi kādi attiecīgi normatīvi pastāv klases apgaismojumam un mēbeļu izvietojumam un augstumam, solu attālumiem līdz tāfelei, pastāv Latvijas Republikas Ministru Kabineta Higiēnas prasību vispārējās pamatizglītības, vispārējās vidējās izglītības un profesionālās izglītības iestāžu reglamentā. Noteikumi nosaka higiēnas prasības vispārējās pamatizglītības, vispārējās vidējās izglītības un profesionālās izglītības iestādēm. Par noteikumu ievērošanu ir atbildīgs iestādes vadītājs. Noteikumu izpildi kontrolē Valsts sanitārā inspekcija.
Attālums no tāfeles līdz solu rindas pirmajam solam ir ne mazāks par 2 m, līdz pēdējam solam – ne lielāks par 10 m. Attālums no tāfeles apakšējās malas līdz grīdai sākumskolas klašu mācību telpās ir līdz 0,8 m, bet pārējo klašu mācību telpās – līdz 0,9 m. Minimālā platība viena izglītojamā vietai mācību telpā – 2 m2;ķīmijas un fizikas kabinetā – 2,4 m2;darbmācības kabinetā – 4,65 m2;sporta zālē – 8 m2. Mūsuprāt lielākajā daļā no skolas kabinetiem šie likumi netiek ievēroti.
Šajā darbā pievērsīsimies apgaismojuma analīzei skolas telpās, kā arī solu attālumu novērtēšanai un salīdzināšanai ar likumā noteikto normu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register