Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:268919
 
Evaluation:
Published: 30.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mode un apģērbs    4
2.  APĢĒRBU AUTOMATIZĒTĀS KLĀŠANAS UN PIEGRIEŠANAS LOMA APĢĒRBU DATORIZĒTĀ PROJEKTĒŠANĀ    7
2.1.  Apģērbu datorizēta projektēšana    7
2.2.  Automatizētās klāšanas un piegriešanas īpatnības    11
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  bibliogrāfiskais saraksts    18
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Mūsdienās apģērbam tiek izvirzītas senatnē izveidojušās pamatprasības: pasargāt ķermeni no klimatisko apstākļu iedarbības, apģērbšanās ir vispārpieņemto normu pildīšana.
2. Apģērbu dizainerim jāizstrādā piegrieztnes, jāizvēlas un jāprot pielietot materiālus un tehnoloģijas. Sadarbībā ar citiem speciālistiem dizainers projektē, plāno un izstrādā vizuāli, tehnoloģiski un funkcionāli pamatotus apģērbu dizaina modeļa etalonus, piedalās to sagatavošanā ieviešanai ražošanā. Veic mākslinieciski augstvērtīgu izpildāmā darba projektēšanu, plānošanu, organizēšanu un realizāciju konkrētā projekta robežās.
3. Apģērbu dizaina speciālists var būt citu speciālistu vadībā nodarbināta persona, pašnodarbināta persona, var veikt individuālo komercdarbību un apģērbu dizaina projektēšanas, izgatavošanas un konsultēšanas funkcijas.
4. Kad notiek apģērba detaļu piegriešana, tad jāseko pareizai materiāla klājiena izveidei atbilstoši piegriešanas kartēm, jāveido lekāls izvietojums uz klājiena un uz audumiem ar tekstila defektiem, jāpārbauda piegriezuma detaļu kvalitāte, jāanalizē piegriezto detaļu defektu cēloņi un jāizstrādā pasākumus to novēršanai.
5. Pastāvošā apģērbu projektēšanas procesa, tā metožu un metodiku analīzes rezultātā ir secināts, ka 3D apģērbu projektēšanas sistēmai jābūt apgādātai ar 3D manekenu, telpisko virslaižu sistēmu un apģērba virsmas definēšanas līdzekļiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register