Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Apmierinātības ar komunikāciju organizācijā saistība ar uzticēšanos vadītājam un identifikāciju ar organizāciju

     

    Research Papers25 Psychology, Business

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:894436
 
Evaluation:
Published: 28.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 105 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    2
  Abstract    3
  Teorētiskā daļa    4
  Komunikācija organizācijā    5
  Apmierinātība ar komunikāciju    8
  Identifikācija ar organizāciju    10
  Uzticēšanās vadītājam    14
  Metode    17
  Pētījuma dalībnieki    17
  Instrumentārijs    17
  Procedūra    17
  Rezultāti    18
  Iztirzājums    23
  Literatūras saraksts    26
  Bibliogrāfija    27
  Pielikumi    34
Extract

Svarīgi ir sniegt darbiniekiem atgriezenisko saiti par viņu darba ieguldījumu, jo no tā, cik labi darbinieki izprot sava darba rezultāta nozīmību, ir atkarīgs uzņēmuma efektivitātes un peļņas līmenis. Komunikācija, iespējams, ir centrālais process organizācijā (Frone & Major, 1988, kā minēts Mount & Back, 1999). Ja tēlaini salīdzinātu uzņēmumu ar organismu, tad tieši informācija varētu būt asinis, kuras apgādā visus orgānus ar tiem nepieciešamo. Tiklīdz kāda orgāna apasiņošana traucēta, agrāk vai vēlāk rodas problēmas visam organismam. Tāpat notiek ar organizāciju – līdzko nepieciešamā informācija laikus nenonāk pie darbiniekiem, kuriem tā vajadzīga, sāksies problēmas, kuras var izraisīt nopietnas kļūmes un ietekmēt darbu izpildi, tajā skaitā – klientu apmierinātību.
Pretēji komunikācijas nepietiekamībai, bieži vien tieši lielos uzņēmumos darbinieki saņem pārāk lielu informācijas daudzumu, tāpēc bieži nemaz neiedziļinās daudzajos e-pasta sūtījumos, rīkojumos vai intranetā ievietotajā informācijā. Sevišķi, ja intranetā vai uz ziņojumu dēļa esošā informācija tiek reti mainīta.
Komunikācijas pētījumi fokusējas uz efektīvu komunikāciju kā organizācijas labklājības (barometer or organization well-being) un funkcionēšanas rādītāju (Downs & Adrian, 2004, Downs & Hazen, 1977)
Ņemot vērā to, ka organizācija arī ir grupa, tad pēdējos gados pētījumi organizācijās tiek aplūkoti no sociālās identitātes aspekta (Hogg, Abrams, Otten & Hinkle, 2004; Ashforth & Mael, 1989; Haslam, 2004; Knippenberg & Hogg, 2001). Ir pētījumi par komunikācijas lomu saistībā ar sociālo identitāti. Spēcīga identifikācija ar organizāciju paredz daudzus pozitīvus rezultātus, tajā skaitā arī labāku komunikāciju (Scott, 2007).
Tiek pētīta arī dažādu komunikācijas kanālu izvēle un informācijas uztvere atkarībā no šim kanāliem. Tajā skaitā arī tiek apskatīts jautājums par uzticēšanos vadītājam un saistību ar apmierinātību ar komunikāciju (Byrne & LeMay, 2006). Pētījumi liecina, ka informācija no vadītāja ir būtiska organizācijas komunikācijas uztveršanā (Young & Post, 1993 kā minēts Byrne & LeMay, 2006 ). Uzticēšanās ir svarīgs elements atvērtai un precīzai komunikācijai (Read, 1962 kā minēts Byrne & LeMay, 2006).
Maģistra darba pētījuma mērķis ir izpētīt, kāda ir saistība starp apmierinātību ar komunikāciju organizācijā ar uzticēšanos vadītājam un identifikāciju ar organizāciju.

Komunikācija organizācijā
Organizācijas iekšējā komunikācija ir salīdzinoši jauna izpētes joma tieši no apmierinātības aspekta, lielākoties līdz šim pētīta tādos aspektos kā komunikācijas tīkli, formālā/neformālā komunikācija, komunikācijas klimats, vadības loma un vadīšanas stili, motivācija, konfliktu menedžments un tamlīdzīgi. Atkarībā no izpētes virziena dažādi autori organizācijas komunikāciju ir definējuši atšķirīgi, īpaši uzsverot kādu no minētajiem aspektiem.
Komunikācija aptver visas komunikācijas un informācijas attiecības uzņēmumā – starp vadītājiem un darbiniekiem, darbinieku savstarpējā komunikāciju, formālo un neformālo komunikāciju, sabiedrisko un privāto komunikāciju, individuālo un masu komunikāciju, personisko komunikāciju un komunikāciju ar plašsaziņas līdzekļu starpniecību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1122244
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register