Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:314943
 
Evaluation:
Published: 16.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Izmantotās cenu stratēģijas
Tā kā Hennessy ir luksusa konglomerāta daļā, tad viņu cenu stratēģijas mērķis ir būt par līderi kvalitātes jomā. Tas nozīmē augstu uzcenojumu, limitētu pieejamību un ļoti reti atlaides. Hennessy to var atļauties darīt, jo ir plaši atpazīstami, viņiem ir izveidojusies lojālu klientu bāze un, protams, savās garās vēstures dēļ, kas klientos rada uzticību, ka patiešām pērk kvalitatīvu produktu. Palīdz arī tas, ka Hennessy produkti vienmēr ierindojas starp top 10 populārākajiem un labākajiem alkoholu brendiem.
Cena šāda tipa alkoholam ir ļoti elastīga, proti, pieaugot pieprasījumam cena augs, tas ir tā iemesla dēļ, ka pieaugot pieprasījumam, piedāvājums vienkārši fiziski nevar palielināties, jo pat pašam lētākajam konjakam ir jānostāv koka mucās 2-5 gadi pirms to iespējams pārdot. Tieši tāpēc viņiem rūpīgi jāplāno savas mārketinga aktivitātes vairākus gadus uz priekšu, jo ja pieprasījums būs pārāk liels un produkcija tiks izpirkta, tad cilvēki būs spiesti izvēlēties citu kompāniju produkciju. Šādi daļa no cilvēkiem pierastu pie jaunā produkta un, iespējams, nekad vairs neizvēlētos Hennessy. Atsevišķos gadījumos ir iespējama tāda situācija, ka palielinot cenu, pieprasījums pieaugs, jo šādu produktu piekritēji parasti nav pārāk jūtīgi pret cenu izmaiņām, viņiem svarīgs prestižs, parādīt savu materiālo stāvokli citiem. Kā arī, vidējs šī produkta patērētājs nav spējīgs noteikt vai šis produkts ir tās naudas vērts ko viņš maksā.
Tā kā izmaksas un konjaka sastāvdaļas tiek slēptas, tad nav iespējams precīzi aprēķināt vienas pudeles pašizmaksas, bet uzzinot 2009.gada Hennessy ienākumus, peļņu un pārdošanas apjomus, mēs spējām aprēķināt, ka vienas pudeles pašizmaksa ir 9 eiro, bet tas ir ļoti aptuvens skaitlis, jo negribas ticēt, ka 180000 eiro dārgas pudeles pašizmaksas būtu tik zemas. Visticamāk Hennessy daudz ietaupa uz to, ka viss tiek ražots vienā vietā un darbinieki šeit strādā no paaudzes paaudzē, tās būtu transportēšanas, sakaru un apmācības izmaksas, kā arī viss ražošanas process notiek maksimāli efektīvi, jo katra darbība ir noslīpēta līdz izcilībai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1318862
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register