Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798138
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  NOVECOŠANAS REZULTĀTĀ RADĪTĀS VESELĪBAS STĀVOKĻA ĪPATNĪBAS GERIATRISKIEM PACIENTIEM    5
2.  GERIATRIJAS PACIENTU APRŪPE    11
3.  APRŪPES PERSONĀLA – PACIENTA KOMUNIKĀCIJA    14
4.  PĒTĪJUMA DAĻA    15
4.1.  PĒTĪJUMA METADOLOĢIJA    15
4.2.  PĒTĪJUMA REZULTĀTU APKOPOJUMS UN ANALĪZE    15
  SECINĀJUMI    24
  KOPSAVILKUMS    25
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    26
  PIELIKUMS    27
Extract

SECINĀJUMI
Atbilstoši kvalifikācijas darba mērķim, noskaidrot geriatriska pacienta viedokli par viņa veselības stāvokli un izvērtēt viņa sadarbību ar aprūpes sniedzējiem, kā arī izvirzītajai hipotēzei - pozitīva attieksme un veiksmīga komunikācija ļauj geriatriskiem pacientiem veiksmīgāk sadarboties un izvērtēt savu veselību – tika izvirzīti vairāki uzdevumi, kas darba gaitā tika konsekventi izpildīti.

Autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
Liels īpatsvars geriatrijas pacientu aprūpes personāla (ārstu, medicīnas māsu u.c.) darbu vērtē negatīvi. Šāds spriedums netiek saistīts ar veselības stāvokļa pasliktināšanos, negatīvu attieksmi pret vecākiem cilvēkiem, pretimnākšanas vai neatsaucības problēmām, bet gan ar savstarpējās komunikācijas problēmām. Pacientu viedoklis uzskatāms par objektīvu, jo lēmums tiek pieņemts ņemot vērā vairākus apstākļus (iepriekšminētos).
Lielāko problēmu aprūpes personāla un pacienta savstarpējā komunikācijā rada aprūpes personāla nespēja geriatrijas pacientiem sniegt saprotamu, skaidru informāciju par veselības stāvokli, gaidāmajām procedūrām, nepieciešamo rīcības veidu, medikamentu lietošanu stāvokļa uzlabošanai utt.
Analizējot teorētiskos materiālus par aprūpes personāla un pacienta savstarpējo komunikāciju un sadarbību, autore secina, ka veiksmīga komunikācija likumsakarīgi rezultē sekmīgā pacienta ārstēšanās rezultātā.
Aptaujā skaitliski mazs respondentu īpatsvars uz jautājumiem, kas saistīti ar aprūpes personāla komunikāciju, atbild pozitīvi. Respondenti, kas atbildējuši pozitīvi, izprot savu veselības stāvokli un ir motivēti sadarboties ar aprūpes personālu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register