Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:685742
 
Evaluation:
Published: 26.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Aptauju metodes    4
  Anketēšana    6
  Intervēšana    10
  Preses aptauja    12
  Pasta aptauja    12
  Telefonaptauja    13
  Faksa (teletaipa, telegrāfa) aptauja    14
  Televīzijas ekspress aptauja    14
  Novērojums    16
  Standartizēts un nestandartizēts novērojums    17
  Atklāts un slēgts novērojums    18
  Dabiski un mākslīgi novērošanas apstākļi    18
  Personiska novērošana un novērošana, izmantojot tehniskas ierīces    19
Extract

Mārketinga pētīšana – tās ir sistemātiska apkopošana, reģistrācija un datu analīze par mārketinga problēmām. Mārketinga pētījuma uzdevumi ietilpst mārketinga informācijas sistēmā, kas, savukārt, ir daļa no uzņēmuma vadības informācijas sistēmas. Mārketinga pētījumi ir saistīti ar lēmumu pieņemšanu visos mārketinga darbības aspektos. Mārketinga pētījumi tiek apskatīti divos griezumos: noteiktu mārketinga parametru novērtēšana noteiktā laika periodā, kā arī šo parametru prognozēšana.
Mārketinga pētījums ir process, kas sastāv no pieciem posmiem. Pirmajā posmā notiek precīza problēmas noteikšana un pētījuma mērķu izvirzīšana. Otrajā posmā notiek informācijas savākšanas plāna izstrāde, izmantojot primāro un sekundāro informāciju. Primārās informācijas savākšanai ir nepieciešama izpētes metožu izvēle (novērojums, eksperiments, aptauja), pētījuma instrumentu sagatavošana (anketas, mehāniskās ierīces), izlases plāna sastādīšana (izlases vienība, apjoms, procedūra), kā arī komunikāciju līdzekļa izvēle (telefons, pasts un personiska intervija). Trešais posms ir informācijas savākšanas, izmantojot ārpus biroja un laboratoriju pētījumus. Ceturtais posms ir savāktās informācijas analīze, lai no iegūtajiem datiem izteiktu vidējā līmeņa un mainīgos rādītājus, kā arī dažāda veida savstarpējo iedarbību. Piektais posms ir galveno rezultātu izteikšana, kas mārketinga vadītājam dos iespēju pieņemt pamatotus lēmumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register