Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:233696
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Kvantitatīvās metodes tirgvedības pētīšanā    4
2.  Apvienotā analīze (Coinjoint Analysis)    5
3.  Apvienotās analīzes pielietošanas piemēri    10
3.1.  Kredītkaršu modificēšana    10
3.2.  Dzīvojamo rajonu izmantošanas attiecību identifikācija    10
3.3.  Ražošanas līniju pārorientācija    11
4.  Apvienoto analīžu pārskats    12
4.1.  Pazīmju svarīguma interpretācija    13
4.1.1.  Visu pazīmju kopuma izvērtējuma pieeja    14
4.1.2.  “Kompromisa darījumu” datu vākšanas pieeja    14
4.1.3.  Salīdzinošo datu vākšanas pieeja    15
5.  Datu analizēšana un interpretācija    16
5.1.  Ticamības rezultāti    18
5.2.  Rezultāti lietošanai    18
  SECINĀJUMS    20
  LITERATŪRAS SARAKSTS    21
Extract

Mārketinga menedžeri savā darbā ļoti bieži sastopas ar dažādiem sarežģītiem uzdevumiem, kas ir saistīti, piemēram, ar nākotnes rentabilitātes vai pārdošanas apjomu vērtējumu, tirgus daļas noteikšanu jauniem vai modificētiem produktiem, mārketinga stratēģijas izvēli.
Šie specifiskie uzdevumi ietver:
1. Peļņas un/vai tirgus daļas prognozi jaunajām piedāvāto produktu koncepcijām, ievērojot pašreizējo konkurentu piedāvājumus.
2. Konkurentu jauno produktu ietekmēšanas prognozi uz peļņu un/vai tirgus daļu, ja mēs nemainām savu konkurētspējas pozīciju.
3. Pircēju attieksmes prognozi un pārslēgšanu uz jauniem produktiem (no mūsu esošiem produktiem uz mūsu jauniem produktiem vai no mūsu konkurentu piedāvātiem produktiem uz mūsu jauniem produktiem).
4. Tirgus segmentu atšķirīgas reakcijas prognozi, pērkot mūsu produktu.
5. Konkurētspējīgas reakcijas prognozi uz mūsu jaunā produkta ievešanas stratēģiju. Vai cenas un citi mūsu produkta parametri ir jāmaina, lai paliktu konkurētspējīgiem.
6. Situācijas mainīgo ietekmēšanu uz pircēju izvēli.
7. Reakcijas prognozi uz alternatīvām reklāmas stratēģijām un/vai reklāmas tēmām.
8. Pircēju reakcijas prognozi uz alternatīvo cenu politiku, speciālām cenām un piedāvāto cenu izmaiņām.
9. Reakcijas prognozi uz izplatīšanas stratēģijām, optimālā izplatīšanas kanāla noteikšanu, pārdošanas personas noteikšanu un viņa daļas noteikšanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register