Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:949511
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Terminoloģija    4
2.  Ārpakalpojums    5
2.1.  Ārpakalpojuma vēsture    5
2.2.  Ārpakalpojuma būtība    5
2.3.  Ārpakalpojuma pazīmes    6
2.4.  Ārpakalpojumu klasifikācija    7
3.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle    9
3.1.  Stratēģijas plānošanas process    9
3.2.  Kas pamudina un kas kavē izmantot ārpakalpojumus?    13
3.3.  Ārpakalpojuma priekšrocības    13
3.4.  Ārpakalpojuma trūkumi    14
4.  Ārpakalpojuma piemēri    15
  Kopsavilkums un secinājumi    18
  Izmantotie avoti    19
Extract

Kopsavilkums un secinājumi
Esošajā nestabilajā uzņēmējdarbības vidē uzņēmumu vadītājiem ir jāmaina darbības stratēģijas biežāk nekā jebkad agrāk, un bieži vien uzņēmuma darbiniekiem pietrūkst nepieciešamo prasmju un iemaņu, kuras vajadzīgas, lai spētu konkurēt pašreizējā tirgū. Uzņēmumiem jāapsver ārpakalpojumu izmantošana, kad saistīto darbību veikšana nav tik efektīva un izmaksas nav optimizētas, vai konkrētas darbības/funkcijas nav raksturīgas pašam uzņēmumam.
Ārpakalpojums ir jāapsver kā iespēja radīt jaunas vīzijas, noteikt uzņēmuma stāvokli tirgū un palielināt konkurētspēju. Ārpakalpojumu izmantošanas mērķiem ir jābūt - pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, izmaksu samazināšana, biznesa paplašināšana un uzņēmuma imidža uzlabošana. Ārpakalpojumi spēj ne tikai uzlabot uzņēmuma peļņas rādītājus, bet arī palīdzēt uzņēmumam nevis “izdzīvot” tirgū, bet gan “dzīvot” un vēl ieguldīt papildus līdzekļus uzņēmuma attīstībā.
Tie uzņēmumi, kas pieņem šo stratēģisko lēmumu izmantot ārpakalpojumu un koncentrējas uz savu pamatdarbību, nododot daļu funkciju ārpakalpojumu sniedzējiem, iegūst lielāku konkurētspēju attiecībā pret tiem, kas visus procesus veic paši. Taču ir jāsaprot, ka visiem nav vienota ārpakalpojumu modeļa, kas garantētu 100% rezultātu. Lai izmantotie ārpakalpojumi būtu savas cenas vērti un palīdzētu uzņēmumiem sasniegt savus mērķus, ir būtiski izvērtēt, kādas funkcijas deleģēt ārpakalpojumam - kas no piedāvājuma vislabāk atbilst uzņēmuma vajadzībām, mērķiem, un izvēlēties kompetentu, uzticamu, sadarbībā elastīgu ārpakalpojuma sniedzēju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register