Mūsdienās mārketingam ir ļoti liela nozīme, jo ir svarīgi, lai uzņēmums ne tikai eksistētu, bet arī, lai tas būtu konkurētspējīgs ar apkārtējiem uzņēmumiem. Viens no Latvijā esošajiem uzņēmumiem, kas izceļas ar to, ka tam ir vislabāk izstrādāta un visefektīvāk darbojas mārketinga sistēma, ir A/S “Aldaris”. Šajā kursa darbā apkopošu un analizēšu uzņēmumu, kā arī tā faktorus, kas ietekmē tā darbību.
Tiks veikta arī aptauja, ar kuras palīdzību centīšos uzzināt patērētāju viedokli par uzņēmuma precēm, kā arī mārketinga pasākumiem.
1. Uzņēmuma raksturojums
Viens no populārākajiem un visiecienītākajiem pārtikas uzņēmumiem Latvijā ir a/s „Aldaris”. Tas nodarbojas ar dažādu dzērienu – alus, bezalkoholisko dzērienu, minerālūdens – ražošanu, un tam ir vairāk nekā 100 gadu vēsture.
1865. gadā Johaness Dauders, aldaris no Bavārijas, nodibina alus darītavu „Waldschloshen”. 1905. gadā tā kļūst par akciju sabiedrību, bet laika posmā no 1902. – 1911.g. tā bija modernākā rūpnīca Eiropā. 1937. gada aprīlī tika nodibināta a/s „Aldaris” ar 4 miljonu Ls statūtkapitālu un 40 000 akcijām.
1992. gadā alus darītava „Aldaris” kļūst par Somijas – Zviedrijas uzņēmuma „Baltic beverages Holding” locekli. Šī kompānija iegulda 80 miljonus SEK alus darītavas rekonstrukcijā un darbinieku apmācībā.…