Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • A/s "Aldaris" un "Carlsberg" reklāmas politiku salīdzinājums Latvijas medijos

     Evaluated!

    Research Papers20 Business

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865617
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība un mērķi    4
2.  Reklāmas politika    5
3.  Reklāmas veidi un principi    6
3.1.  Tiešā reklāma    6
3.1.1.  Reklāma presē    7
3.1.2.  Reklāma TV    7
3.1.3.  Reklāma radio    8
3.1.4.  Vides reklāma    9
3.2.  Netiešā reklāma    10
4.  A/S Aldaris    13
4.1.  A/S Aldaris apraksts    13
4.2.  A/S Aldaris mērķauditorija    14
4.3.  A/S Aldaris reklāmas līdzekļu analīze    16
5.  A/S “Carlsberg” Breweries    18
5.1.  “Carlsberg” apraksts    18
5.2.  “Carlsberg” mērķauditorija    19
5.3.  “Carlsberg” reklāmas līdzekļu analīze    20
6.  A/S Aldaris un “Carlsberg” salīdzinājums un analīze    22
6.1.  Mērķauditorijas salīdzinājums    22
6.2.  Reklāmas līdzekļu salīdzinājums    22
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Neviens konkurēt gribošs uzņēmums nav iedomājams bez labi pārdomātu un efektīvu reklāmas kampaņu organizēšanas, kas ir viens no iedarbīgākajiem palīglīdzekļiem uzņēmuma tēla veidošanā un produkcijas noieta veicināšanā. Par to liecina arī tas, ka pasaules attīstītajās valstīs jau ir izveidots, un nu jau pēdējā laikā arī Latvijā sāk attīstīties, reklāmas organizēšana kā atsevišķa biznesa sfēra ar augstu ienesīgumu. Tas izskaidrojams ar to, ka reklāma attīstās tik straujos tempos, ka uzņēmumam ir arvien grūtāk pārsteigt patērētāju ar kaut ko jaunu.
Pēdējos gados ir mainījusies reklāmdevēju attieksme pret ieguldījumiem reklāmā – tos vairs neuzskata vienkārši par tēriņiem, bet gan par investīcijām.
Ar katru gadu pieaug arī reklāmas tirgus apjoms, parādās arvien jaunu un jaunu komunikācijas kanālu, kas ļauj uzrunāt patērētāju. Vairāku kanālu izmantošana ir kļuvusi par normu, bet ne vienmēr tirgū pieejamie instrumenti ļauj novērtēt visu izmantoto kanālu atbilstību un to atdevi uzstādīto mērķu sasniegšanā.
Izvēloties tēmu par reklāmas politiku salīdzinājumu Latvijas medijos starp divām alus darītavām autore salīdzinās Latvijas alus patērētāju vēlmi un izvēles iespēju pirkt vienu vai otru produktu. Izvēle ir atkarīga gan no uzņēmuma piedāvājuma, gan patērētāja vēlmēm un, galvenokārt, reklāmas. A/S „Aldaris” un “Carlsberg” ir attiecīgi līderi Latvijas un Pasaules alus tirgū. Latvijā katram no šiem uzņēmumiem un tās produkcijai ir savi piekritēji. Kas viņi ir un kā šī segmentācija ir izveidojumies tiks apskatīs autores darbā, iekļaujot mērķauditorijas pētījumu un to salīdzinājumu, kā arī reklāmas līdzekļu salīdzinājumu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1167404
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register