Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:794441
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  RENTABILITĀTES TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Rentabilitātes nozīme    5
1.2.  Rentabilitātes rādītāju iedalījums un aprēķināšana    6
2.  AKCIJU SABIEDRĪBA „AMO PLANT”    14
2.1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    14
2.2.  Uzņēmuma ražošanas resursu raksturojums    17
2.3.  Ražošanas procesa raksturojums    19
2.4.  „AMO PLANT” konkurenti    20
2.5  Uzņēmuma SVID analīze    21
3.  AS „AMO PLANT” RENTABILITĀTES RĀDĪTĀJU APRĒĶINI    25
  SECINĀJUMI    36
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    38
  PIELIKUMI    41
Extract

SECINĀJUMI
1. Rentabilitātes rādītāji raksturo uzņēmuma darbības efektivitāti peļņas gūšanas procesā un ļauj objektīvi novērtēt uzņēmuma saimniecisko darbību.
2. Ilgstoši zems vai negatīvs rentabilitātes līmenis liecina par problēmām uzņēmuma attīstībā, kuras nenovēršot, sagaidāms uzņēmuma bankrots.
3. AS „AMO PLANT” ražo ekoloģiski tīrus, ērtus, izturīgus un ekonomiskus sērijveida transportlīdzekļus un adaptē tos saskaņā ar Eiropas un Krievijas tirgus nosacījumiem.
4. Uzņēmums materiālus produkcijas ražošanai iepērk no dažiem ārvalstu uzņēmumiem, tas nozīmē, ja piegādātāji pārtrauktu savu ražošanas procesu, zaudējumus ciestu arī „AMO PLANT”.
5. Šobrīd galvenā problēma ir tā, ka pēc „AMO PLANT” produkcijas ir pārāk mazs pieprasījums, tāpēc uzņēmums strādā nepilnas jaudas apstākļos, nodarbinot mazāk nekā pusi par sākotnēji iecerēto uzņēmuma darbinieku skaitu un gūstot pārāk mazu neto apgrozījumu.
6. AS „AMO PLANT” Latvijā nav konkurējošu uzņēmumu, tomēr nopietnu konkurenci rada ārvalstu ražotāji, kā, piemēram, „Mercedes-Benz” un „Volkswagen”.
7. Uzņēmums „AMO PLANT” pēdējo četru gadu periodā nav guvis peļņu, tātad tas skaitās nerentabls un tā izdzīvošana ir apdraudēta. Uzņēmuma finansiālais rezultāts jeb zaudējumi negatīvi ietekmējis gandrīz visus autores rentabilitātes aprēķinus.
8. Uzņēmums nav guvis peļņu, jo bruto peļņa nav spējusi segt uzņēmuma pārdošanas un administrācijas izmaksas, procentu maksājumus, nodokļus u.c.
9. Labākos finanšu rādītājus uzņēmums sasniedzis 2010.gadā, kad tika ekspluatēti pirmie uzņēmuma ražojumi.
10. Analizējamajā periodā „AMO PLANT” sasniedzis pozitīvus rezultātus tikai no ražošanas izmaksu rentabilitātes viedokļa, jo bruto peļņa periodā pārsniegusi pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas, kā arī no bruto peļņas rentabilitātes viedokļa, jo bruto peļņa pārsniegusi neto apgrozījumu.
11. Naudas summa, ko uzņēmums maksā par procentiem, pieaug straujāk par aizņemtā kapitāla summu.
12. Pēc finansiālās rentabilitātes aprēķiniem secināms, ka uzņēmumam ir ļoti zema kapitāla atdeve. Pašu kapitāls būtiski pārsniedz aizņemto kapitālu, tomēr uzņēmums nespēj nodrošināt maksātspēju.
13. Uzņēmumam pietrūkst reklāmas, jo pat kaimiņvalstu uzņēmēji par to nav informēti.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1334420
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register