Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409030
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Teorētiskais pamatojums    4
1.1.  Tirgus izpētes procesa raksturojums    4
1.2.  Tirgus    5
2.  Uzņēmuma vispārējās darbības raksturojums    6
2.1.  A/s „Cēsu alus” raksturojums    6
2.2.  A/s „Cēsu alus” produkcija    6
2.3.  A/s „Cēsu alus” finanses    7
2.4.  A/s „Cēsu alus” misija    8
3.  Tirgus izpēte    9
3.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    9
3.1.1.  Piegādātāji    9
3.1.2.  Starpnieki    10
3.1.3.  Pircēji    10
3.1.4.  Konkurenti    12
3.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    12
3.2.1.  Ekonomiskais stāvoklis    12
3.2.2.  Valsts politika    13
3.3.  SVID analīze    15
3.3.1.  Stiprās puses    15
3.3.2.  Vājās puses    16
3.3.3.  Iespējas    16
3.3.4.  Draudi    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotā literatūra    19
  Pielikums    20
Extract

Kā jau mēs zinām, lai uzņēmums veiksmīgi strādātu un gūtu lielisku peļņu, tam vispirms jāapsver visas iespējas tirgū. Jāapzinās tā plusi un mīnusi.
Jau tālajā 1590. gadā tiek pieminēta pirmā alus ražošana Cēsu pils revīzijas protokolā, kurā atrodamas ziņas par iesala žāvētavu un apiņu dārziem. Un jau 1590. gads tiek uzskatīts par alus darītavas dibināšanas gadu. Tāpēc radās ideja tieši par „Cēsu alus” tirgus izpēti un kursa darba rakstīšana tieši par šo tēmu.
Kursa darba mērķis ir raksturot un analizēt vienu no Latvijas lielākajām alus darītavām ''Cēsu alus'' pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.

Tirgus izpētes procesa raksturojums

Sākotnēji nepieciešams noteikt, kādas nozares sfēras ir jāizzina, izmantojot tirgus izpētes metodes.
Tiem uzņēmumiem, kuri veic tirgus izpēti, ir jāpalīdz iepriekšējā plānošanā ar mērķi samazināt uzņēmēja riska pakāpi. Veicot šo uzdevumu, ir jānoskaidro arī konkrētā uzņēmuma personīgā pozīcija tirgū, jo tieši tā nosaka pētīšanas zonu.
Tirgus izpētes procesā ir jāiegūst priekšstats arī par pārējiem faktoriem, piemēram, apgrozījumu, izmaksām, investīcijām, cenām, reklāmu utt.
Pētot konkurenci, ir jāpēta ne tikai tiešie konkurenti, bet arī netiešie, analogas un sarežģītas preces, ko realizē gan pa vieniem un tiem pašiem, gan pa dažādiem kanāliem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register