-
A/s "Cēsu alus" tirgus izpēte
2000 - 2010 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | Teorētiskais pamatojums | 4 |
1.1. | Tirgus izpētes procesa raksturojums | 4 |
1.2. | Tirgus | 5 |
2. | Uzņēmuma vispārējās darbības raksturojums | 6 |
2.1. | A/s „Cēsu alus” raksturojums | 6 |
2.2. | A/s „Cēsu alus” produkcija | 6 |
2.3. | A/s „Cēsu alus” finanses | 7 |
2.4. | A/s „Cēsu alus” misija | 8 |
3. | Tirgus izpēte | 9 |
3.1. | Tieši ietekmējošā ārējā vide | 9 |
3.1.1. | Piegādātāji | 9 |
3.1.2. | Starpnieki | 10 |
3.1.3. | Pircēji | 10 |
3.1.4. | Konkurenti | 12 |
3.2. | Netieši ietekmējošā ārējā vide | 12 |
3.2.1. | Ekonomiskais stāvoklis | 12 |
3.2.2. | Valsts politika | 13 |
3.3. | SVID analīze | 15 |
3.3.1. | Stiprās puses | 15 |
3.3.2. | Vājās puses | 16 |
3.3.3. | Iespējas | 16 |
3.3.4. | Draudi | 16 |
Secinājumi | 17 | |
Priekšlikumi | 18 | |
Izmantotā literatūra | 19 | |
Pielikums | 20 |
Kā jau mēs zinām, lai uzņēmums veiksmīgi strādātu un gūtu lielisku peļņu, tam vispirms jāapsver visas iespējas tirgū. Jāapzinās tā plusi un mīnusi.
Jau tālajā 1590. gadā tiek pieminēta pirmā alus ražošana Cēsu pils revīzijas protokolā, kurā atrodamas ziņas par iesala žāvētavu un apiņu dārziem. Un jau 1590. gads tiek uzskatīts par alus darītavas dibināšanas gadu. Tāpēc radās ideja tieši par „Cēsu alus” tirgus izpēti un kursa darba rakstīšana tieši par šo tēmu.
Kursa darba mērķis ir raksturot un analizēt vienu no Latvijas lielākajām alus darītavām ''Cēsu alus'' pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.
Tirgus izpētes procesa raksturojums
Sākotnēji nepieciešams noteikt, kādas nozares sfēras ir jāizzina, izmantojot tirgus izpētes metodes.
Tiem uzņēmumiem, kuri veic tirgus izpēti, ir jāpalīdz iepriekšējā plānošanā ar mērķi samazināt uzņēmēja riska pakāpi. Veicot šo uzdevumu, ir jānoskaidro arī konkrētā uzņēmuma personīgā pozīcija tirgū, jo tieši tā nosaka pētīšanas zonu.
Tirgus izpētes procesā ir jāiegūst priekšstats arī par pārējiem faktoriem, piemēram, apgrozījumu, izmaksām, investīcijām, cenām, reklāmu utt.
Pētot konkurenci, ir jāpēta ne tikai tiešie konkurenti, bet arī netiešie, analogas un sarežģītas preces, ko realizē gan pa vieniem un tiem pašiem, gan pa dažādiem kanāliem.…
Jau tālajā 1590. gadā tiek pieminēta pirmā alus ražošana Cēsu pils revīzijas protokolā, kurā atrodamas ziņas par iesala žāvētavu un apiņu dārziem. Un jau 1590. gads tiek uzskatīts par alus darītavas dibināšanas gadu. Tāpēc radās ideja tieši par „Cēsu alus” tirgus izpēti un kursa darba rakstīšana tieši par šo tēmu. Kursa darba mērķis ir raksturot un analizēt vienu no Latvijas lielākajām alus darītavām ''Cēsu alus'' pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.
- A/s "Cēsu alus" tirgus izpēte
- A/s "Cēsu alus" tirgus izpēte
- Attiecību mārketinga izpēte un analīze uzņēmumā "XXX"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university29
-
Maizes tirgus pieprasījuma izpēte Liepājā
Research Papers for university23
-
Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārketinga viedokļa
Research Papers for university10
-
Tirgus segmentēšana Latvijas četru zvaigžņu viesnīcās
Research Papers for university25
-
Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana uzņēmumā SIA "X"
Research Papers for university11