Research Papers
Business and Law
Finance, Banking
A/s "DnB NORD Banka" attīstības perspektīvas jauniešu seg...-
A/s "DnB NORD Banka" attīstības perspektīvas jauniešu segmentā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Tirgus, tā ietilpība un segmentācija | 4 |
1.1. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 4 |
1.2. | Uzņēmuma tirgus daļas noteikšana | 5 |
1.3. | Tirgus segmentācija | 6 |
1.4. | Tirgus segmentēšanas efektivitātes principi | 8 |
2. | Jauniešu segments finanšu pakalpojumu tirgū | 10 |
2.1. | Segmenta raksturojums | 10 |
2.2. | Mērķklienta raksturojums | 12 |
2.3. | Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus | 14 |
3. | A/S „DnB NORD Banka” attīstības perspektīvas jauniešu segmentā | 19 |
3.1. | A/S „DnB NORD Banka” darbības raksturojums | 20 |
3.2. | A/S „DnB NORD Banka” mārketinga vides analīze | 20 |
3.3. | A/S „DnB NORD Banka” attīstības perspektīvu jauniešu segmentā novērtējums | 30 |
Secinājumi un priekšlikumi | 32 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 34 | |
Pielikumi | 37 |
Lai saglabātu savas pozīcijas tirgū, un krīzes apstākļos spētu ne tikai izdzīvot, bet arī pelnīt, bankai nemitīgi jāpilnveido sava stratēģija, jākoriģē mērķi.
Jāprot paredzēt un izprast potenciālo un esošo klientu vajadzības un vēlmes, analizēt konkurentu rīcību, attīstīt konkurētspējīgus un oriģinālus pakalpojumus, atrast perspektīvu tirgus segmentu, kurā izvērst darbību un investēt līdzekļus tā, lai atdeve būtu jūtama ilgtermiņā.
Prestižais žurnāls „Euromoney” par 2008.gada labāko banku Latvijā atzinis A/S „DnB NORD Banka”.
DnB NORD Banka sevi pozicionē kā universālu banku, taču pašreiz par saviem mērķa klientiem uzskata mazos un vidējos uzņēmumus (MVU), kā arī privātpersonas, kas vecākas par 25 gadiem. Banka līdz šim nekad nav pievērsusies jauniešu segmentam un neplāno to darīt arī tuvākajā nākotnē.
Jauniešu segments finanšu pakalpojumu piedāvāšanai ir perspektīvs, jo jauniešu piesaiste bankas klientu lokam, jaunietim esot skolas vai studiju gados, ir pamatakmens ilgstošai bankas un jaunieša sadarbībai arī nākotnē.
Lai arī jauniešu segmentā finanšu pakalpojumu sniegšanas jomā Latvijā jau spēcīgi ir nostiprinājušās tādas bankas kā SEB banka un Swedbank, tas nenozīmē, ka šis segments jau ir pilnībā aizņemts.
Jaunieši ir elastīgi un mainīgi savos uzskatos, viņu vēlmes un vajadzības ir neierobežotas, viņi augstu vērtē iespējas pilnveidoties, izcelties, atrasties nemitīgā apritē, sasniegt iespējami augstu labklājības līmeni.
Tāpēc, atrodot pareizo pieeju – piedāvājot to, ko jaunieši vēlas, pārliecinot viņus, akcentējot viņu nozīmību konkrētās bankas klientu lokā – ir iespējams konkurēt šajā segmentā.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz jauniešu segmenta izpēti, A/S „DnB NORD Banka” vispārējo darbības un mārketinga vides analīzi, izvērtēt bankas attīstības perspektīvas jauniešu segmentā finanšu pakalpojumu tirgū Latvijā.
Darba uzdevumi:
1)izpētīt tirgus segmentēšanas procesa teorētiskos pamatus;
2)raksturot un analizēt „DnB NORD” Bankas pašreizējos darbības virzienus un vietu tirgū;
3)analizēt „DnB NORD Bankas” nepieciešamību un iespējas attīstīties jaunā tirgus segmentā;
4)ar aptauju palīdzību veikt jauniešu segmenta izpēti un noskaidrot, kā arī analizēt jauniešu viedokli un motivāciju izvēloties banku un tās pakalpojumus;
5)raksturot un novērtēt DnB NORD Bankas konkurentu darbību jauniešu segmentā;
6)veikt DnB NORD Bankas SVID analīzi;
7)izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus par DnB NORD Bankas attīstības perspektīvām jauniešu segmentā.…
2.kursa kursadarbs mārketingā.Darbā ietilpst teorētiskā daļa - Tirgus, tā ietilpība un segmentācija;Tirgus ietilpības novērtēšana;Uzņēmuma tirgus daļas noteikšana;Tirgus segmentācija;Tirgus segmentēšanas efektivitātes principi. Praktiskā daļa jeb pētījums - Jauniešu segments finanšu pakalpojumu tirgū; Segmenta raksturojums;Mērķklienta raksturojums; Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus; A/S „DnB NORD Banka” attīstības perspektīvas jauniešu segmentā; A/S „DnB NORD Banka” darbības raksturojums; A/S „DnB NORD Banka” mārketinga vides analīze; A/S „DnB NORD Banka” attīstības perspektīvu jauniešu segmentā novērtējums. Pielikumos ievietota aptauja, dažādi ilustratīvi materiāli. Darbs novērtēts ar 8.
- A/s "DnB NORD Banka" attīstības perspektīvas jauniešu segmentā
- Hipotekārā kredīta tirgus novērtēšana fiziskām personām
- Līzinga tirgus, tā struktūras analīze un attīstības tendences
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!AS "SEB banka" saimnieciskās darbības analīze
Research Papers for university23
Evaluated! -
Bankas naudas plūsmas pārskats, analīze
Research Papers for university33
-
Pasaules Bankas darbība Latvijā
Research Papers for university8
-
Latvijas Banka
Research Papers for university14
-
Parex bankas spožums un posts
Research Papers for university15