Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253810
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta raksturojums un to pielietojums    5
1.1.  Produkta un preces jēdziens, klasifikācija    5
1.2.  Produkta raksturlielumi un sortiments    9
1.3.  Produkta dzīves cikls    17
2.  Konkurētspējas nozīme uzņēmumā    21
3.  A/S „Drogas” produktu konkurētspēja    25
3.1.  Uzņēmuma darbības un piedāvāto produkta raksturojums    25
3.2.  Uzņēmuma tirgus situācija    34
3.3.  Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums    39
  Secinājumi    41
  Priekšlikumi    43
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    44
Extract

Katram uzņēmumam ir jāatrod savas konkurētspējīgās priekšrocības un jāizmanto tās turpmākās attīstības stratēģijas izstrāde. Lai izstrādātu maksimāli labu attīstības stratēģiju, konkurētspējīgās priekšrocības ir jācenšas saskatīt no vairākiem aspektiem, izmantojot vairākas analīzes, piemēram, pētīt paša uzņēmuma datus par pārdoto produkciju un tā cenām, pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču vērtīgumu pircējiem.
Studiju darba tēma ir „A/S „Drogas” produkta raksturojums un to konkurētspējas novērtējums.” Akciju sabiedrība (turpmāk tekstā – A/S) „Drogas” ir mazumtirdzniecības veikalu tīkls Baltija, kas piedāvā kosmētikas un sadzīves preces.
Studiju darba mērķis ir analizēt A/S „”Drogas” piedāvāt produktu raksturojumu un to konkurētspējas novērtējumu.
Lai sasniegtu mērķi ir izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.Teorētiski analizēt produkta raksturojumu un konkurētspējas nozīmi uzņēmumā.
2.Raksturot uzņēmuma darbību un analizēt piedāvāto produktu.
3.Analizēt uzņēmuma tirgus situāciju.
4.Novērtēt uzņēmuma konkurētspēju.
5.Izstrādāt secinājumus un priekšlikums.
Pētījuma metodes:
teorētiskā pētījuma metode – zinātniskās literatūras avotu analīze, interneta resursi;
empīrisko pētījuma metodes – uzņēmuma nepublicēto datu analīze;
datu apstrādes metode – matemātiski statistikas datu apstrādes.
Pētījuma periods: no 2011. gada 17. februāra līdz 2011. gada 13. aprīlim.
1. Produkta raksturojums un to pielietojums
„Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements. Viens no mārketinga likumiem saka: ja jums nav produkts, jums nav nekas. Nenodarbojoties ne ar ko, pirms neesat noskaidrojuši, vai jūsu produkts ir vajadzīgs” (Niedrītis, 2001, 82).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register