Secinājumi
1. Sabiedriskās attiecības ir ilgstošu un stratēģisku darbību kopums, kas veicina kāda produkta,uzņēmuma vai personas atpazīstamību, komunikāciju starp dažādām, savstarpēji saistītām mērķgrupām.
2. Mainoties videi, mainās arī SA metodes un instrumenti, tāpēc arī šajā jomā liela nozīme ir radošumam.
3. Kaut arī mediju nozīme sabiedrisko attiecību darbā dažādos uzņēmumos ir atšķirīga, mijiedarbība savā starpā tomēr notiek, un saikne starp abām iesaistītajām pusēm praksē mēdz būt ļoti daudzpusīga.
4. Lai mediji veicinātu sava tēla popularitāti un palielinātu auditoriju, tie, gluži tāpat kā jebkurš uzņēmums, izmanto sabiedrisko attiecību metodes,.
5. Sabiedriskās attiecības un žurnalistika dzīvo savstarpējā simbiozē, kurā abpusējs ieguvums ir gan žurnālistiem, gan SA uzņēmumiem.
6. Medijiem nemitīgi ir jāstrādā pie tā, lai pārliecinātu reklāmdevējus, ka viņu informācija sasniegs vēlamās mērķgrupas.
7. “Kurzemes Radio” izmanto dažādas sabiedrisko attiecību metodes un komunikācijas kanālus – personisku komunikāciju, akcijas, konkursus, saiknē ar publiku izmantojot arī citus medijus, ne tikai radio.
8. “Kurzemes Radio” uz āru vērstās sabiedriskās attiecības ir daudz attīstītākas nekā iekšējās.
9. Darba ievadā izteiktā hipotēze ir apstiprinājusies, jo veiksmīgu SA aktivitāšu rezultātā, “KR” kļuvis par otro klausītāko radio Kurzemes reģionā.
Priekšlikumi
1. Šobrīd SA aktivitātēs iesaistās viss radio kolektīvs, bet ar laiku varētu izveidot atsevišķu struktūrvienību, kas šāda veida komunikācijai pievērstos ar pilnu atdevi.
2. Arī saspringtajos ekonomiskajos apstākļos neaizmirst, ka radio pamatauditorija ir klausītājs nevis reklāmdevējs.
3. Konkretizēt radio formātu, jo šobrīd tas ir visnotaļ „sadrumstalots”, mēģinot aptvert pēc iespējas plašāku auditoriju.
…