Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:690567
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedrisko attiecību teorētiskās nostādnes    5
1.1.  Sabiedrisko attiecību būtība un nepieciešamība    5
1.2.  Sabiedrisko attiecību metodes un instrumenti    6
1.3.  Masu mediju sabiedrisko attiecību speficika    9
2.  Mediju bizness    12
3.  A/S “Kurzemes Radio” sabiedrisko attiecību raksturojums un analīze    16
3.1.  Radio raksturojums    16
3.2.  Iekšējo sabiedrisko attiecību aktivitātes    17
3.3.  Ārējo sabiedrisko attiecību aktivitātes    18
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    23
  Pielikumi    25
Extract

Secinājumi
1. Sabiedriskās attiecības ir ilgstošu un stratēģisku darbību kopums, kas veicina kāda produkta,uzņēmuma vai personas atpazīstamību, komunikāciju starp dažādām, savstarpēji saistītām mērķgrupām.
2. Mainoties videi, mainās arī SA metodes un instrumenti, tāpēc arī šajā jomā liela nozīme ir radošumam.
3. Kaut arī mediju nozīme sabiedrisko attiecību darbā dažādos uzņēmumos ir atšķirīga, mijiedarbība savā starpā tomēr notiek, un saikne starp abām iesaistītajām pusēm praksē mēdz būt ļoti daudzpusīga.
4. Lai mediji veicinātu sava tēla popularitāti un palielinātu auditoriju, tie, gluži tāpat kā jebkurš uzņēmums, izmanto sabiedrisko attiecību metodes,.
5. Sabiedriskās attiecības un žurnalistika dzīvo savstarpējā simbiozē, kurā abpusējs ieguvums ir gan žurnālistiem, gan SA uzņēmumiem.
6. Medijiem nemitīgi ir jāstrādā pie tā, lai pārliecinātu reklāmdevējus, ka viņu informācija sasniegs vēlamās mērķgrupas.
7. “Kurzemes Radio” izmanto dažādas sabiedrisko attiecību metodes un komunikācijas kanālus – personisku komunikāciju, akcijas, konkursus, saiknē ar publiku izmantojot arī citus medijus, ne tikai radio.
8. “Kurzemes Radio” uz āru vērstās sabiedriskās attiecības ir daudz attīstītākas nekā iekšējās.
9. Darba ievadā izteiktā hipotēze ir apstiprinājusies, jo veiksmīgu SA aktivitāšu rezultātā, “KR” kļuvis par otro klausītāko radio Kurzemes reģionā.

Priekšlikumi
1. Šobrīd SA aktivitātēs iesaistās viss radio kolektīvs, bet ar laiku varētu izveidot atsevišķu struktūrvienību, kas šāda veida komunikācijai pievērstos ar pilnu atdevi.
2. Arī saspringtajos ekonomiskajos apstākļos neaizmirst, ka radio pamatauditorija ir klausītājs nevis reklāmdevējs.
3. Konkretizēt radio formātu, jo šobrīd tas ir visnotaļ „sadrumstalots”, mēģinot aptvert pēc iespējas plašāku auditoriju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register