-
A/s "Latvijas gāze" konkurētspējas analīze
Evaluated!Research Papers28 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | CENAS JĒDZIENS | 5 |
2. | KONKURENCES TEORĒTISKĀ BŪTĪBA | 6 |
3. | AKCIJU SABIEDRĪBA „LATVIJAS GĀZE” | 8 |
4. | LATVIJAS KURINĀMĀ TIRGUS APRAKSTS | 11 |
5. | ESOŠO KONKURENTU ANALĪZE | 13 |
5.1. | Mazuts | 13 |
5.2. | Koksne | 14 |
5.3. | Elektroenerģija | 16 |
5.4. | Dīzeļdegviela | 17 |
5.5. | Ogles | 18 |
5.6. | Kūdra | 18 |
6. | AS „LATVIJAS GĀZE” KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS | 19 |
6.1. | Esošo pozīciju raksturojums | 19 |
6.2. | Uzņēmuma darbības principi | 21 |
6.3. | Nākotnes perspektīvas | 22 |
SECINĀJUMI | 24 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 25 |
Tirgus ekonomikas apstākļos izšķiroša nozīme uzņēmuma pastāvēšanā un attīstībā ir tā produkcijas konkurētspējai – piedāvātā produkta, pakalpojuma atbilstībai konkrētām patērētāja prasībām un tirgus apstākļiem. Tiek uzsvērtas visas konkrētā produkta iespējamās priekšrocības attiecībā pret konkurentu piedāvāto.
Šī darba mērķis ir izpētīt AS “Latvijas Gāze” (turpmāk tekstā - „Latvijas Gāze”) konkurētspēju un pamatā cenas pielietojumu kā konkurences līdzekli.
Mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti šādi uzdevumi - raksturot AS „Latvijas Gāze” piedāvājumu, veikt sabiedrības konkurentu izpēti, analizēt sabiedrības darbību un novērtēt nākotnes perspektīvas.
Pētījums izstrādāts pamatojoties uz AS “Latvijas Gāze” rīcībā esošiem statistikas datiem, bet, lai spētu analizēt izvirzīto problēmu, izmantotas teorētiskas atziņas, kuras gūtas studējot specializēto literatūru (gan mārketinga teorijai veltītas grāmatas, gan periodiskus izdevumus, kuros apskatīta konkurētspējas problemātika).…
Studiju darbs ir rakstīts mācību priekšmetā “Tirgzinība” un tā nosaukums ir “AS „Latvijas Gāze” konkurētspējas analīze Latvijas kurināmā tirgū”. Studiju darbs ietver 25 lapaspuses, 5 attēlus, 3 tabulas un 1 pielikumu. Darbā tiek apskatīti tādi teorētiskie jautājumi kā cena, konkurence, konkurences likums, preces, produkta konkurētspēja un tos ietekmējošie faktori. 1. nodaļā „ Cenas jēdziens” ir plaši izklāstīta cenas teorētiskā nozīme. Savukārt 2. nodaļa „Konkurences teorētiskā būtība” atklāj mums konkurences un konkurētspējas būtību, kā arī sniedz ieskatu konkurenci regulējošā konkurences likumā. 3. nodaļā „Akciju sabiedrība „Latvijas Gāze” tiek pārrunāta AS „Latvijas Gāze” pastāvēšanas un attīstības vēsture. Tiek sniegtas ziņas par sabiedrības galvenajiem akcionāriem, piegādātājiem un darbības virzieniem. 4. nodaļā „Latvijas kurināmā tirgus apraksts” tiek sniegts plašs Latvijas kurināmā tirgus izklāsts. Tiek sniegtas ziņās par galvenajiem kurināmā veidiem Latvijā, to sadalījumu pa tirgus segmentiem utt. 5. nodaļā „Esošo konkurentu analīze” tiek analizēti visi ar AS „Latvijas Gāze” piedāvāto produktu - dabas gāze - konkurējošie produkti. Tie ir : mazuts, koksne, elektroenerģija, dīzeļdegviela, ogles un kūdra. Tiek apsvērti alternatīvo kurināmā veidu lietošanas priekšrocības, trūkumi un riski salīdzinājuma ar AS „Latvijas Gāze” piedāvāto dabas gāzi. Un visbeidzot 6. nodaļā AS „Latvijas Gāze” konkurētspējas novērtējums” tiek apkopota visa iepriekš gūtā informācija un izvirzīti uzņēmuma darbības tālākie virzieni, kā arī nākotnes perspektīvas.
-
A/s "Latvijas gāze" konkurētspējas analīze
Research Papers28 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Konkurētspējas analīze SIA "Lāči"
- Līzinga darījumu analīze Latvijas tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Līzinga darījumu analīze Latvijas tirgū
Research Papers for university29
Evaluated! -
Konkurētspējas analīze SIA "Lāči"
Research Papers for university23
-
Būvmateriālu ražošanas un izmantošanas analīze
Research Papers for university18
Evaluated! -
SIA "Glasmir Latvija" finanšu analīze
Research Papers for university16
Evaluated! -
Uzņēmējdarbības vides analīze
Research Papers for university25