Uzņēmuma AS “Spodrība” iespējas attīstībai, ir pielāgoties zerowaste kustībai – piedāvāt atkārtoti uzpildīt produktus, tos iepakot dabai draudzīgos iepakojumos (atkārtojami izmantojamos) vai ražot bez iepakojuma, piemērām, cietās ziepes. Vēl pastāv iespēja paplašināt produktu sortimentu ar ekskluzīvām produktu līnijām, kuras veidotu sadarbībā ar citiem uzņēmumiem. Gadījumā, ja uzņēmums izlemtu paplašināties, tad atvērt rūpnīcu Rīgā un produktus eksportam ražot tur, lai samazinātu loģistikas izmaksas nogādājot produktu uz eksporta valstīm. Viesnīcās ķermeņa kopšana līdzekļi ir iepakoti individuālos iepakojumos un Latvijas viesnīcām šādu produktu varētu piedāvāt uzņēmums AS “Spodrība”. Nākotnē darba atvieglošanai uzņēmums varētu izmantot tehnoloģiskos risinājumus, kas atvieglotu pienākumu veikšanu darbiniekiem, tās varētu būt gan iekārtas, gan IKT rīki resursu plānošanai un citām darbībām.
Faktori, kas apdraud uzņēmuma attīstību, ir iepriekš minētais lielais konkurentu daudzums, kuru preces tiek ražotas tepat (“Madara”, “Stenders” u.c.) un kuras tiek importētas. Tāpat uzņēmuma darbību varētu apdraudēt iepriekš minētās likumdošanas izmaiņas saistībā ar plastmasas iepakojumu, kā arī ķīmijas nozares speciālistu skaita samazinājums. Uzņēmums daļu no izejvielām importē no citām ES valstīm, taču gadījumā, ja piegādātāji pacels izejvielu cenas, tad uzņēmumam nāksies produktu cenas paaugstināt vai cenu līmeni nemainīt un iegūt zemāku peļņu. Izmaiņas patērētāju velmēs tieši ietekmē produkta pieprasījumu, tāpēc ir svarīgi sekot līdzi tendencēm un saprast, ko vēlas patērētājs, kā arī atbilstoši rīkoties un ražot tādas preces. Laikā, kad internets un sociālo mediju vietnes ir ļoti populāras iedzīvotāju vidū, ir svarīgi kāds tiek veidots uzņēmuma tēls un kaut viena negatīva atsauksme tiks ieraudzīta un uzņēmuma tēls var tikt sabojāts.
…