Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:762289
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Uzņēmuma AS “Spodrība” iespējas attīstībai, ir pielāgoties zerowaste kustībai – piedāvāt atkārtoti uzpildīt produktus, tos iepakot dabai draudzīgos iepakojumos (atkārtojami izmantojamos) vai ražot bez iepakojuma, piemērām, cietās ziepes. Vēl pastāv iespēja paplašināt produktu sortimentu ar ekskluzīvām produktu līnijām, kuras veidotu sadarbībā ar citiem uzņēmumiem. Gadījumā, ja uzņēmums izlemtu paplašināties, tad atvērt rūpnīcu Rīgā un produktus eksportam ražot tur, lai samazinātu loģistikas izmaksas nogādājot produktu uz eksporta valstīm. Viesnīcās ķermeņa kopšana līdzekļi ir iepakoti individuālos iepakojumos un Latvijas viesnīcām šādu produktu varētu piedāvāt uzņēmums AS “Spodrība”. Nākotnē darba atvieglošanai uzņēmums varētu izmantot tehnoloģiskos risinājumus, kas atvieglotu pienākumu veikšanu darbiniekiem, tās varētu būt gan iekārtas, gan IKT rīki resursu plānošanai un citām darbībām.
Faktori, kas apdraud uzņēmuma attīstību, ir iepriekš minētais lielais konkurentu daudzums, kuru preces tiek ražotas tepat (“Madara”, “Stenders” u.c.) un kuras tiek importētas. Tāpat uzņēmuma darbību varētu apdraudēt iepriekš minētās likumdošanas izmaiņas saistībā ar plastmasas iepakojumu, kā arī ķīmijas nozares speciālistu skaita samazinājums. Uzņēmums daļu no izejvielām importē no citām ES valstīm, taču gadījumā, ja piegādātāji pacels izejvielu cenas, tad uzņēmumam nāksies produktu cenas paaugstināt vai cenu līmeni nemainīt un iegūt zemāku peļņu. Izmaiņas patērētāju velmēs tieši ietekmē produkta pieprasījumu, tāpēc ir svarīgi sekot līdzi tendencēm un saprast, ko vēlas patērētājs, kā arī atbilstoši rīkoties un ražot tādas preces. Laikā, kad internets un sociālo mediju vietnes ir ļoti populāras iedzīvotāju vidū, ir svarīgi kāds tiek veidots uzņēmuma tēls un kaut viena negatīva atsauksme tiks ieraudzīta un uzņēmuma tēls var tikt sabojāts.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register