Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:846588
 
Evaluation:
Published: 27.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
  ANALĪTISKAIS APSKATS    6
1.1  Kredītu veidi privātpersonām    6
1.2.  Hipotekārie kredīti privātpersonām    8
1.3.  Latvijas kredītiestāžu kreditēšanas apjomi un struktūra    9
  PĒTIJUMA REZULTĀTI    12
2.1  AS „Swedbank” izsniegto kredītu apjomi un struktūra    12
2.2.  AS „Swedbank” hipotekāro kredītu veidi    14
2.3.  AS “Swedbank” patēriņa kredīta veidi privātpersonām    16
2.4.  AS “Swedbank” kredītkaršu aizdevumu veidi privātpersonām    19
2.5.  AS "Swedbank" privātpersonu kreditēšanas politika un apkalpošanas kanāli    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
  Galvojums    29
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā autors izstrādāja šādus secinājumus:
1. Lielākie kreditētāji Latvijā ir komercbankas, nebanku kreditētāji izsniedz tikai 3,49% no komercbanku izsniegtā apjoma;
2. AS „Swedbank” ir tirgus līderis kreditēšanas jomā pēc izsniegto kredītu apjomiem, izsniedzot par 23,5% vairāk kā tuvākais konkurents AS „SEB”;
3. AS „Swedbank” panākumus un līderību tirgū lielā mērā nodrošina IT programmas, automatizācija un attālinātie pakalpojumi;
4. AS „Swedbank” kredītportfeļa 51% sastāda aizdevumi privātpersonām, tāpēc privātpersonu apkalpošana ir būtiska bankas darbībai;
5. No kopējā AS „Swedbank” privātpersonu kredītportfeļa 88% ir hipotekārie kredīti.
Vadoties no darba izstrādē iegūtās informācijas, autors izvirza šādus priekšlikumus:
1. Digitalizācijas un optimizācijas rezultātā ir samazinājusies klientu un darbinieku saskarsme. Mūsdienās vairums klientu, jūtas komfortabli veicot operācijas internetbankā, attālināti. Lai noturētu hipotekāro kredītu tirgus daļu, ir jāņem vērā tie klienti, kuri novērtē klātienes kontaktu ar darbinieku, īpaši ja tiek formēts hipotekārais līgums vai tiek veiktas izmaiņas hipotekārajā līgumā. Tā kā hipotekārais kredīts ir viens no būtiskākajiem kredīta veidiem bankai, autors iesaka palielināt hipotekāro kredītu konsultantu skaitu vai pievērsties filiālēs esošo klientu konsultantu nopietnākai apmācībai;
2. AS „Swedbank” prioritāte ir izmaksu samazināšana, tāpēc autors iesaka ieviest konsultācijas ar programmas “Skype” vai tai līdzīgu programmu palīdzību. Šādas konsultācijas būtu personiskākas nekā telefonsaruna, turklāt apkalpošanas centrs var atrasties arī ārpus Rīgas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register