Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659200
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Asinhronā mašīna    4
1.2.  Asinhrono mašīnu tipi    5
1.2.1.  Īsi slēgtais rotors    6
1.2.2.  Fāžu rotors    6
1.3.  Asinhronā dzinēja dabīgā raksturlīkne (bez regulēšanas)    7
1.4.  Ātruma regulēšanas iespējas un atbilstošās mehāniskās raksturlīknes    7
1.4.1.  Ātruma regulēšana ar slīdes izmaiņu    8
1.4.2.  Ātruma regulēšana ar statora tinumu polu pāru skaita izmaiņu    9
1.4.3.  Rotācijas ātruma regulēšana ar G-D sistēmām    10
2.  Mīkstās palaišanas iekārtas (soft-starters)    10
2.1.  Darbības princips un spēka shēma    10
2.2.  Regulēšanas raksturlīknes    11
3.  Frekvences pārveidotāji (FP) asinhronās piedziņas ātruma un momenta regulēšanai    12
3.1.  Frekvenču pārveidotāju tipi    13
3.1.1.  Tiešie frekvenču pārveidotāji    13
3.2.  Frekvenču pārveidotāju vadība ar impulsu platuma modulācijas metodēm    16
3.2.1.  Skalārā invertora vadības metode    16
3.2.2.  Vektoru vadība    17
  KOPSAVILKUMS    22
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    23
Extract

KOPSAVILKUMS
Darbā tika aplūkotas asinhronās mašīnas darbības principi un uzmanība koncentrēta uz tā ātruma regulēšanas iespējām. Vairāk nekā 100 gadu laikā, kopš patentēšanas brīža, tā ir būtiski attīstījusies, paaugstinot darbības un efektivitātes rezultātu. Neskatoties uz to, ka ātruma regulēšana ir sarežģītāka nekā līdzstrāvas mašīnām, dažādu spēka tranzistoru un digitālās elektronikas attīstība veicinājusi asinhrono motoru dinamisku ātruma regulēšanu, aizvietojot novecojušās releju vadības shēmas. Tiek pētītas un izstrādātas sarežģītas, bet efektīvas vektoru vadības sistēmas, kas paplašina šo motoru izmantošanas iespējas.
Izmantojot plašo mūsdienu tehnoloģiju klāstu asinhronā dzinēja dažādu parametru regulēšanai, iespējams iegūt sev visdrošākos un lietderīgākos nepieciešamos dzinēja ekspluatācijas apstākļus - plūstošus palaišanas un bremzēšanas režīmus, ātruma un momenta regulēšanas režīmus un sev nepieciešamās raksturlīknes, kā arī attālinātu šo režīmu kontroli un monitoringu.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register