Secinājumi
1. Ne visiem respondentiem ir „Mans Rimi” kartes, un vēl mazāks skaits respondentu zina, kādas ir „Mans Rimi” kartes akcijas.
2. Lielākā daļa respondentu akciju laikā neseko līdzi savām izmaksām, tādējādi samazinot savas iespējas ietaupīt.
3. „Rimi” nav izdevies popularizēt veikala avīzi pircēju vidū, jo lielākā daļa respondetnu nemaz neskatās, kādas atlaides tiek piedāvātas žurnālā.
4. Pēc iegūtajām intervijas atbildēm no Rimi Latvia mārketinga vadītāja autors var secināt, ka akciju laikā preces pieprasījums pieaug.
5. Intervijā autors noskaidroja, ka „Mans Rimi” kartes klientu skaits dažos gados, ir panācis to klientu skaitu, kuri izmanto Maximas „Paldies” karit.
6. Akcijās vienmēr tiek iekļautas pirmās nepieciešamības preces, tāpēc ka, pat ja patērētājam nav pieejami daudz brīvo līdzekļu, viņam tāpat būs jāiegādājās pirmās nepieciešamības preces.
7. Kad sākas akcijas „Rimi” cenšas ievietot akcijas visos preču sektoros, lai vienalga ko patērētājs uzskatītu par vajadzīgu iegādāties, tas būs iespējams arī par akcijas cenu.
8. Rimi Latvia izmanto zemo cenu stratēģiju, lai varētu realizēt pēc iespējas lielāku preču daudzumu.
…