Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:675128
 
Evaluation:
Published: 31.03.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Par Rimi    6
1.1.  ICA Gruppen    6
1.2.  Rimi Latvia    6
2.  Mārketings    8
2.1.  Kas ir mārketings?    8
2.2.  Mārketinga vide    9
2.3.  Mārketinga mikslis    10
2.4.  Reklāma    10
2.5.  Tirdzniecības marka    12
3.  Pētnieciskā daļa    15
3.1.  Intervija ar Rimi Latvia mārketinga daļas vadītāju Krīvu Krauliņu    15
3.2.  Intervijas iegūto atbilžu analīze    16
3.3.  Pētījuma apraksts    17
3.4.  Iegūto datu analīze    17
  Secinājumi    25
  Izmantotie informācijas avoti    26
  Pielikums    27
Extract

Secinājumi
1. Ne visiem respondentiem ir „Mans Rimi” kartes, un vēl mazāks skaits respondentu zina, kādas ir „Mans Rimi” kartes akcijas.
2. Lielākā daļa respondentu akciju laikā neseko līdzi savām izmaksām, tādējādi samazinot savas iespējas ietaupīt.
3. „Rimi” nav izdevies popularizēt veikala avīzi pircēju vidū, jo lielākā daļa respondetnu nemaz neskatās, kādas atlaides tiek piedāvātas žurnālā.
4. Pēc iegūtajām intervijas atbildēm no Rimi Latvia mārketinga vadītāja autors var secināt, ka akciju laikā preces pieprasījums pieaug.
5. Intervijā autors noskaidroja, ka „Mans Rimi” kartes klientu skaits dažos gados, ir panācis to klientu skaitu, kuri izmanto Maximas „Paldies” karit.
6. Akcijās vienmēr tiek iekļautas pirmās nepieciešamības preces, tāpēc ka, pat ja patērētājam nav pieejami daudz brīvo līdzekļu, viņam tāpat būs jāiegādājās pirmās nepieciešamības preces.
7. Kad sākas akcijas „Rimi” cenšas ievietot akcijas visos preču sektoros, lai vienalga ko patērētājs uzskatītu par vajadzīgu iegādāties, tas būs iespējams arī par akcijas cenu.
8. Rimi Latvia izmanto zemo cenu stratēģiju, lai varētu realizēt pēc iespējas lielāku preču daudzumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register