Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:946532
 
Evaluation:
Published: 04.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Atmiņa    4
1.1.  Atmiņas jēdziens    4
1.2.  Atmiņas īpašības    4
1.3.  Atmiņas iedalījums    5
1.4.  Atmiņas ietilpība    6
1.5.  Atmiņa spēj padarīt laiku elastīgu    6
2.  Kā vieglāk mācīties un pielietot atmiņu    7
2.1.  Atmiņu vajag trenēt    7
2.2.  Aizmiršana    7
2.3.  Rīta rosme atmiņai    8
2.4.  Kā viegli paturēt atmiņā jebkuru tekstu, mācīšanās no galvas    8
2.5.  Mācību vielas apgūšana    10
2.6.  Kā trenēt uzmanību    11
2.7.  Reakcijas ātrums    11
3.1.  No veselības viedokļa    12
3.2.  Rūpes par labu atmiņu    12
3.3.  Kā ēdienreizes ietekmē atmiņu    13
3.4.  Ko ēst un ko ne, lai uzlabotu atmiņu    13
3.5.  Kofeīns    13
3.6.  Atmiņas apdraudētāji    14
  Secinājumi    23
  Svešvārdu skaidrojošā vārdnīca    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
  Kopsavilkums    25
  Anotācija (svešvalodā)    26
Extract

Atmiņa. Cilvēka dzīvē nav nekā svarīgāka par jēdzienu atmiņa. Atmiņa ir uzņemtās informācijas pierakstīšana, saglabāšana un atsaukšana no tās. Tajā paliek visi spilgtākie dienas notikumi. Visa nevajadzīgā informācija un lietas, tiek dzēstas no tās. Tāpēc atmiņa ir jātrenē, lai kādā jaukā dienā, no tās nepazustu vajadzīgā informācija. Bez tās mums noteikti būtu ļoti grūti pastāvēt, tā ir svarīga mūsu ikdienas sastāvdaļa. Īpaši tā ir svarīga cilvēkiem, kuri mācās, tātad arī man, jo laba atmiņa nekad nevar būt labāka. Tāpēc arī izvēlējos šo tēmu, lai iegūtu jaunas zināšanas un sekmīgi pielietotu tās dzīvē. Jo cilvēks, kuram ir laba atmiņa, spēj ātrāk reaģēt un dot efektīvu risinājumu problēmu risināšanai. Manuprāt, tieši šis faktors ir noteicošais darba tirgū. Cilvēks ar labāku atmiņu spēs labāk iefiltrēties darba tirgū, saņemt lielu algu un justies komfortabli, tādējādi arī citiem tas šķitīs patīkams.
Darba tēma: ATMIŅA.
Darba autors: Matīss Apinis
Darba vadītāja: Inga Šneidere, Madonas Valsts ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotāja. Akadēmiskais grāds- maģistra grāds pedagoģijā.
Pētījuma bāze: Madonas Valsts ģimnāzijas jaunieši.
Pētījuma priekšmets: Jauniešu domas par atmiņu un par tās efektīgāko pielietojumu.
Darba mērķis: iepazīties ar atmiņu, noskaidrot veidus, kā to labāk pielietot un kā to vienmēr saglabāt veselu.
Hipotēze: Atmiņa labi strādā un ar to nav problēmu, ja to trenē.
Darba uzdevumi: noskaidrot pieejamos informācijas avotus par atmiņu, iepazīties ar atmiņu un tās daudzveidīgajām īpašībām, noskaidrot, kādos veidos to var uzlabot un kā labāk izmantot mācību vielas apguvē, atklāt, kādi faktori visbūtiskāk ietekmē atmiņas veselību, izveidot anketas, lai uzzinātu skolēnu domas par atmiņu un to, cik labi tā tiek novērtēta, izvērtēt aptaujās sniegtās atbildes un iekļaut tās pētījumā.
Darbā izmantotās metodes: zinātniskās literatūras izpēte un analīze, anketēšana, datu statiskā apstrāde.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1137302
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register