-
Atmiņa
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Atmiņa | 4 |
1.1. | Atmiņas jēdziens | 4 |
1.2. | Atmiņas īpašības | 4 |
1.3. | Atmiņas iedalījums | 5 |
1.4. | Atmiņas ietilpība | 6 |
1.5. | Atmiņa spēj padarīt laiku elastīgu | 6 |
2. | Kā vieglāk mācīties un pielietot atmiņu | 7 |
2.1. | Atmiņu vajag trenēt | 7 |
2.2. | Aizmiršana | 7 |
2.3. | Rīta rosme atmiņai | 8 |
2.4. | Kā viegli paturēt atmiņā jebkuru tekstu, mācīšanās no galvas | 8 |
2.5. | Mācību vielas apgūšana | 10 |
2.6. | Kā trenēt uzmanību | 11 |
2.7. | Reakcijas ātrums | 11 |
3.1. | No veselības viedokļa | 12 |
3.2. | Rūpes par labu atmiņu | 12 |
3.3. | Kā ēdienreizes ietekmē atmiņu | 13 |
3.4. | Ko ēst un ko ne, lai uzlabotu atmiņu | 13 |
3.5. | Kofeīns | 13 |
3.6. | Atmiņas apdraudētāji | 14 |
Secinājumi | 23 | |
Svešvārdu skaidrojošā vārdnīca | 23 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 24 | |
Kopsavilkums | 25 | |
Anotācija (svešvalodā) | 26 |
Atmiņa. Cilvēka dzīvē nav nekā svarīgāka par jēdzienu atmiņa. Atmiņa ir uzņemtās informācijas pierakstīšana, saglabāšana un atsaukšana no tās. Tajā paliek visi spilgtākie dienas notikumi. Visa nevajadzīgā informācija un lietas, tiek dzēstas no tās. Tāpēc atmiņa ir jātrenē, lai kādā jaukā dienā, no tās nepazustu vajadzīgā informācija. Bez tās mums noteikti būtu ļoti grūti pastāvēt, tā ir svarīga mūsu ikdienas sastāvdaļa. Īpaši tā ir svarīga cilvēkiem, kuri mācās, tātad arī man, jo laba atmiņa nekad nevar būt labāka. Tāpēc arī izvēlējos šo tēmu, lai iegūtu jaunas zināšanas un sekmīgi pielietotu tās dzīvē. Jo cilvēks, kuram ir laba atmiņa, spēj ātrāk reaģēt un dot efektīvu risinājumu problēmu risināšanai. Manuprāt, tieši šis faktors ir noteicošais darba tirgū. Cilvēks ar labāku atmiņu spēs labāk iefiltrēties darba tirgū, saņemt lielu algu un justies komfortabli, tādējādi arī citiem tas šķitīs patīkams.
Darba tēma: ATMIŅA.
Darba autors: Matīss Apinis
Darba vadītāja: Inga Šneidere, Madonas Valsts ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotāja. Akadēmiskais grāds- maģistra grāds pedagoģijā.
Pētījuma bāze: Madonas Valsts ģimnāzijas jaunieši.
Pētījuma priekšmets: Jauniešu domas par atmiņu un par tās efektīgāko pielietojumu.
Darba mērķis: iepazīties ar atmiņu, noskaidrot veidus, kā to labāk pielietot un kā to vienmēr saglabāt veselu.
Hipotēze: Atmiņa labi strādā un ar to nav problēmu, ja to trenē.
Darba uzdevumi: noskaidrot pieejamos informācijas avotus par atmiņu, iepazīties ar atmiņu un tās daudzveidīgajām īpašībām, noskaidrot, kādos veidos to var uzlabot un kā labāk izmantot mācību vielas apguvē, atklāt, kādi faktori visbūtiskāk ietekmē atmiņas veselību, izveidot anketas, lai uzzinātu skolēnu domas par atmiņu un to, cik labi tā tiek novērtēta, izvērtēt aptaujās sniegtās atbildes un iekļaut tās pētījumā.
Darbā izmantotās metodes: zinātniskās literatūras izpēte un analīze, anketēšana, datu statiskā apstrāde.…
Darbs par atmiņu, tās iespējām un tās veselību.
- Atmiņa
- Atmiņa
- Atmiņa un intelekts
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Atmiņa un intelekts
Research Papers for secondary school9
-
Atmiņa
Research Papers for secondary school5
-
Atmiņa, domāšana, uztvere
Research Papers for secondary school3
-
Atmiņa
Research Papers for secondary school5
-
Tīšā un netīšā atmiņa
Research Papers for secondary school34
Evaluated!