Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:214579
 
Evaluation:
Published: 20.03.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mērķis    4
  Hipotēze    4
  Uzdevumi    4
  Atmiņa kā domāšanas pamatelements    5
  Atmiņas veidi    6
  Atmiņas procesi    9
  Iegaumēšana    11
  Aizmiršana    17
  Dzirdes atmiņa mūsu klasē(2005./2006.m.g)    19
  Tēlainā atmiņa    21
  Redzes atmiņa mūsu klasē (2005./2006.m.g)    23
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Mērķis

Šī zinātniski pētnieciskā darba galvenais mērķis ir izpētīt, kāds atmiņas veids ir dominējošais mūsu klasē šogad un, vai tas ir mainījies salīdzinot ar pagājušo gadu. Vēl es gribēju uzzināt ko mūsu klases kolektīvs pats domā par savu atmiņu. Vēl es vēlējos izpētīt un uzzināt, cik elementus cilvēks vidēji spēj iegaumēt, apskatot materiālu tikai vienu reizi, un kā mainās iegaumēšanas ātrums palielinot elementu skaitu. Kā ari kā mainās aizmiršanas ātrums- vienmērīgi vai nevienmērīgi.
Vēl viens no mērķiem bija pārliecināties-vai tiešām, kā mums skolā māca, plāna sastādīšana labāk palīdz vairāk atcerēties.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register