Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:786662
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsu psihiskā pasaule daudzveidīga un daudzpusīga. Pateicoties mūsu psihes augstajam attīstības līmenim mēs daudz ko varam un daudz ko protam. Savukārt, psihiskā attīstība iespējama tāpēc, ka mēs saglabājam iegūto pieredzi un zināšanas. Visu, ko mēs uzzinām, katrs mūsu pārdzīvojums, iespaids vai kustība atstāj zināmas pēdas mūsu atmiņā, kuras var saglabāties pietiekami ilga laika garumā un noteiktos apstākļos izpausties atkal un kļūt par apziņas priekšmetu. Tāpēc vārdu atmiņa mēs saprotam kā iemūžināšanu, saglabāšanu, turpmāko pazīšanu un pagājušās pieredzes pēdu ieproducēšanu. Tieši pateicoties atmiņai cilvēks ir spējīgs uzkrāt informāciju, nezaudējot līdzšinējās zināšanas un iemaņas. Vērts atzīmēt, ka atmiņa aizņem īpašu vietu psihisko izzināšanas procesu starpā. Ar vairākiem pētniekiem atmiņa raksturojas kā “tiešs” process, kurš nodrošina psihisko procesu mantojamību un apvieno visus izzināšanas procesus vienā veselumā.
Kā paiet mnemoniskie procesi? Piemēram, kad mēs redzam priekšmetu, kuru agrāk jau uztvērām, mēs to atpazīstam. Priekšmets mums liekas pazīstams, zināms. Apzināšanās tajā, ka dotajā momentā uztveramais priekšmets vai parādība uztvērās pagātnē, saucās pazīšana. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register