Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392836
 
Evaluation:
Published: 03.03.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Makrovides iedalījums    3
3.  Atpūtas bāze “Zviedru cepure”    3
4.  Sociālā vide    4
5.  Ekonomiskā vide    5
6.  Tiesiskā vide    7
7.  Fiziskā vide    8
8.  Institucionālā vide    9
9.  Tehniskā vide    9
10.  Politiskā vide    10
11.  Secinājumi    11
12.  Izmantotās literatūras saraksts    12
Extract

Lai kļūtu par veiksmīgu komersantu, nepieciešams izvērtēt savu biznesu kā no iekšienes, tā arī no ārpuses. Komersantam jāzina, ka komercdarbības vide nepārtraukti pārsteidz – te jauni draudi, te jaunas iespējas. Katrai kompānijai, lai izdzīvotu, visu laiku jāseko līdzi notiekošajām pārmaiņām un savlaicīgi jāadaptējas pie tām. Komercdarbības vidi var pētīt pats komersants, bet ir speciālisti, kas to dara, tie ir mārketinga speciālisti. Daudzkārt komercdarbības vidi sauc par mārketinga vidi.
Komercdarbība nav orientēta tikai uz konrēta indivīda attīstības vajadzībām, bet arī visas sabiedrības interesēm, jo bieži vien viena komersanta darbība var ietekmēt valsts ekonomisko attīstību, pat politisko; viss ir atkarīgs no veiksmīgas komercdarbības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register