Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503725
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Visu vēsturiski izveidojušos skolas apmācību formu dažādību vieno to ievirze uz audzēkņu sagatavošanu patstāvīgai ”pieaugušo” dzīvei. No šejienes izriet mūsdienu skolas galvenais mērķis – nodrošināt skolēniem noteikta prasmju, zināšanu un iemaņu līmeņa apgūšanu, kas viņiem būs vajadzīgas profesionālajā, sabiedriski – politiskajā un ģimenes dzīves sfērās.
Taču jau 30. gados izcilais krievu psihologs – humānists L. Vigotskis pamatoja apmācības, kuras vistiešākais pamatmērķis būtu bērna attīstība, iespējamību un lietderību. L. Vigotskis izvirzīja trīs apmācības un attīstības samēra pamatteorijas. Nemaz nenoliedzot zināšanu, prasmju un iemaņu apgūšanas nepieciešamību, uzskatot, ka tas nav apmācības galamērķis, bet tikai audzēkņu attīstības līdzeklis.
Pirmās Vigotska apmācības teorijas pamatā – ideja par attīstības neatkarību no apmācībām. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register