Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:978710
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Ievads   
II.  Galvenās definīcijas   
III.  Auditorijas jēdziens. Auditorija kā izpētes objekts   
IV.  Žurnālistu darbības efektivitāte   
V.  Latvijas mediju auditorija   
VI.  Nobeigums   
Extract

Šis referāts it veltīts mediju auditorijas izpētīšanai, tāpēc izpētes objekti ir
masu mediju auditorija , kā arī mediji, kas regulē ‘’’ievirzi’’ uz auditoriju, ar mērķi saņemt no auditorijas pretimnākšanu , lai tās pārstāvji brīvprātīgi veltītu medijam savu laiku un arī līdzekļus.

Masu informācijas līdzekļu plašās spējas izraisa nepieciešamību izpētīt to attīstības un funkcionēšanas mehānismus, kā arī ietekmes ( uz auditoriju ) efektivitāti.
Referāta tapšanās procesā bija diezgan grūti sameklēt vajadzīgo teorētisko bāzi, un tomēr
savā darbā es apskatīšu tādus jautājumus kā : žurnālistu darbības efektivitāte un iespēja to ‘’izmērīt’’, kā arī mediju auditorija kā izpētes objekts, un , kas varētu būt mana darba ‘’viskarstākā ‘’, visinteresantākā daļa – Latvijas mediju auditorija, to raksturojošie lielumi skaitļos un ne tikai.

Manuprāt, darba tēma ir aktuāla un svarīga, jo pašreiz mēs varam novērot situācijas, kad konkrētam medijam koncepcija attiecībā uz auditoriju nav pārdomāta vai nav izstrādāta līdz galam, un līdz ar to medija reitings nav vienmērīgs. Izstrādāta koncepcija, kas ņem vērā auditorijas īpašības, ļauj medijam ne tikai iekārot un noturēt lasītāju , bet arī minimizēt savas pūles šī rezultāta sasniegšanai, izmantojot ierobežotus resursus .

Vienīgais šķērslis šā darba veikšanās procesā bija empīrisko materiālu trūkums.
Žurnālists – informācijas profesionālis, kurš sevi realizē galvenokārt preses uzņēmuma ietvaros.
Žurnālistu ietekmē :
laiks
telpa
ekonomika
konkurence
ģeogrāfija
likumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register