Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:515327
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Audzināšana un paradigmas maiņa sabiedrībā 21. gadsimtā    4
1.1.  Pedagoga profesionālā kompetence un pārliecības ietekmē indivīda sasniegtos rezultātus mācību un audzināšanas procesā    5
1.2.  Izglītības iestāde ir tieši saistītas un ietekmē izglītībā sasniedzamos rezultātus    5
2.  Skolotājs kā audzinātājs    7
3.  Audzināšanas darbības funkcijas    8
4.  Pētījumi 21.gadsimtā audzināšanas jautājumos, to rezultāti un analīze    10
5.  Audzināšana kā mācību procesa daļa    13
6.  Metodiskie ieteikumi pedagogiem audzināšanas procesa īstenošanai izglītības iestādē    16
  Secinājumi    18
  Ieteikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
1. Audzināšanas teoriju un praksi nozīmīgi ietekmē starptautiskās politiskās iniciatīvas, priekšplānā izvirzot pašaudzināšanas un rakstura izglītības, kā arī personiskās līderības un līderības pieejas.
2. Tehnoloģiju un mākslīgā intelekta attīstība maina izglītības saturu, mācīšanas un mācīšanās pieejas, kā arī priekšplānā izvirza izglītības un kompetences audzināšanas aspektu, kurā izglītība ir resurss sabiedrības kopējam labumam.
3. Audzināšanā iztrūkstot precīzam funkciju dalījumam starp ģimeni un izglītības iestādi, starp pedagogu un klases audzinātāju, ir būtiski, lai izglītības iestāde pati definētu atbildību sadarbībā ar vecākiem un izglītojamajiem
4. Pedagoģisko procesu ietekmē pedagoga metožu izvēli, kā arī uzsver sadarbības nepieciešamību starp bērnu, ģimeni, pedagogu un izglītības iestādi.
5. Izglītības iestādei jāuzņemas atbildība arī par audzināšanu kā kultūras un tradīciju pārmantošanas modeli, un tas kļūst par nozīmīgāko audzināšanas procesā.
6. Pedagoga ētikas normas ļoti ietekmē klases kolektīva izveidi un struktūru.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register