Šis apstāklis rada negatīvu vidi bērniem ar grūtākie dzīves apstākļiem saņemties mācības, jo viņi netiek motivēti un slavēti, kas ir pirmais solis uz sasniegumiem.
Manuprāt, lai to novērstu skolas sociālajam pedagogam pirmkārt jāstrādā ar pasniedzējiem. Jāiemāca tiem izprast audzēkņu vajadzības un vidi no kuras viņi nāk. Jāmāca atrast risinājums kā audzēkņus motivēt mācīties un gūt panākumus. Nepieciešamas ir papildus nodarbības, pārunas ar audzēkņiem, lai tie nediskriminētu viens otru. Tikai savstarpēja izspratne un darbs ar audzēkņiem var uzlabot vidi gan skolās, gan arī mājās. Katrai lietai ir savs risinājums, atšķirība ir tajā cik daudz pūļu un darba tas prasīs.
Par uzvedību varētu teikt, ka: Uzvedība ir rīcības aktu kopa, ko regulē personības, iekšējās esamības izpausmes un socializācijas līmenis. Uzvedība ir atbilde un konkrētu stimulu, cēloni vai nosacījumu. Uzvedība pauž cilvēka attieksmi pret lietām, procesiem un vērtībām.
…