Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:164370
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konflikta būtība    4
2.  Konfliktu veidi    5
3.  Konfliktu pedagoģiskais risinājums    6
  Secinājumi    7
Extract

Secinājumi
Katrs konflikts prasa risinājumu. Bez tā nav iedomājama pilnvērtīga cilvēku, grupas darbība. Konflikta novēršana kopā – darbojoties. Abas puses tiek iesaistītas darbībā, kurai tiek izvirzīts jauns mērķis, raksturs, saturs. Līdz ar to personiskais konflikts tiek novirzīts uz lietišķo, bet lietišķie konflikti nemēdz būt asi un parasti tiek atrisināti kompromisa ceļā. Bērnudārza darbība ir sadarbības piemērs visdažādākajos līmeņos: audzēknis – skolotājs, bērns – vecāki, vecāki – skolotājs, vecāki – vecāki, skolotājs – skolotājs, bērnudārza vadība – personāls. Tāpēc svarīga ir pedagoģisko sadarbību veicinošo nosacījumu radīšana, jo tas mazinās konfliktsituāciju rašanos un rosinās to atrisināšanu. Nozīmīgākie ir – sadarbības nozīmes apzināšanās un skolotāju vēlēšanās rosināt audzēkņus un vecākus uz kopēju darbību, kopējās darbības radošais raksturs, darba formu daudzveidība, kur bērni un arī pieaugušie izspēlē savas jūtas, pauž pārdzīvojumus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register