Mainoties motora apgriezieniem un motora noslodzei, mainās arī stundas degvielas patēriņš, pieaugot proporcionāli. Atkarībā no jaudas stundas patēriņš palielinās proporcionāli noslodzes pakāpei. Īpatnējais degvielas patēriņš vismazākais ir pie 80% noslodzes, bet pie katras noslodzes tas minimālo vērtību sasniedz pie 4000 apgr/min, kad tiek sasniegts griezes momenta maksimālā vērtība. Īpatnējais degvielas patēriņš atkarībā no jaudas samazinās, palielinoties noslodzes pakāpei un attīstītajai jaudai. Ja noslodze pārsniedz 80%, tad tas atkal palielinās.
Ātruma raksturlīkne ir lineāra līkne katram pārnesumam, tā ir proporcionāla motora apgriezieniem. Lielāku ātrumu iespējams sasniegt pie mazākiem pārnesumkārbas pārnesumskaitļiem. Teorētiskais ātrums, kurš ir iegūts aprēķinu ceļā, ir stipri vien atšķirīgs no tā ātruma, kuru uzdod rūpnīca izgatavotāja: 150km/h.
Vilces spēka līknes ir proporcionālas motora griezes momentam. Rites un gaisa pretestības līknes ir pieaugošas proporcionāli ātruma kvadrātam. Dotā automobiļa aprēķina maksimālais ātrums ir apmēram 165 km/h, jo pie šī ātruma gaisa un rites pretestību summa kļūst vienāda ar vilces spēku.
Automobīļa vilces īpašību analīzei lieto dinamisko faktoru, kas noder pat ļoti dažādu automobīļu dinamisko spēju noteikšanai un salīdzināšanai.
Automobiļa paātrinājums ir proporcionāls vilces un pretestības spēku starpībai. Maksimālo paātrinājumu automobilis sasniedz pirmajā pārnesumā. Maksimālā paātrinājuma lielumu ierobežo saķeres spēks.
Pēc šī grafika ir redzams, ka maksimālais pārvaramais kāpums ar šo automobili ir aptuveni 39o, un to var pārvarēt pirmajā pārnesumā ar aptuveni 7m/s lielu ātrumu.…