Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:618059
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Automobiļa dati    3
1.  Motora jauda un griezes moments    4
2.  Īpatnējā degvielas patēriņa aprēķins    5
3.  Automašīnas teorētiskā ātruma raksturlīknes    10
4.  Vilces bilances aprēķins    12
5.  Jaudas bilance    16
6.  Dinamiskais faktors    20
7.  Paātrinājuma noteikšana    23
8.  Kāpuma pārvarēšana    25
9.  Bremzēšanas ceļš    27
10.  Bremzēšana ar motoru    29
11.  Optimālais bremzēšanas spēku sadalījums    32
12.  Ieskriešanās intensitāte    34
13.  Degvielas patēriņš    37
Extract

Mainoties motora apgriezieniem un motora noslodzei, mainās arī stundas degvielas patēriņš, pieaugot proporcionāli. Atkarībā no jaudas stundas patēriņš palielinās proporcionāli noslodzes pakāpei. Īpatnējais degvielas patēriņš vismazākais ir pie 80% noslodzes, bet pie katras noslodzes tas minimālo vērtību sasniedz pie 4000 apgr/min, kad tiek sasniegts griezes momenta maksimālā vērtība. Īpatnējais degvielas patēriņš atkarībā no jaudas samazinās, palielinoties noslodzes pakāpei un attīstītajai jaudai. Ja noslodze pārsniedz 80%, tad tas atkal palielinās.
Ātruma raksturlīkne ir lineāra līkne katram pārnesumam, tā ir proporcionāla motora apgriezieniem. Lielāku ātrumu iespējams sasniegt pie mazākiem pārnesumkārbas pārnesumskaitļiem. Teorētiskais ātrums, kurš ir iegūts aprēķinu ceļā, ir stipri vien atšķirīgs no tā ātruma, kuru uzdod rūpnīca izgatavotāja: 150km/h.
Vilces spēka līknes ir proporcionālas motora griezes momentam. Rites un gaisa pretestības līknes ir pieaugošas proporcionāli ātruma kvadrātam. Dotā automobiļa aprēķina maksimālais ātrums ir apmēram 165 km/h, jo pie šī ātruma gaisa un rites pretestību summa kļūst vienāda ar vilces spēku.
Automobīļa vilces īpašību analīzei lieto dinamisko faktoru, kas noder pat ļoti dažādu automobīļu dinamisko spēju noteikšanai un salīdzināšanai.
Automobiļa paātrinājums ir proporcionāls vilces un pretestības spēku starpībai. Maksimālo paātrinājumu automobilis sasniedz pirmajā pārnesumā. Maksimālā paātrinājuma lielumu ierobežo saķeres spēks.
Pēc šī grafika ir redzams, ka maksimālais pārvaramais kāpums ar šo automobili ir aptuveni 39o, un to var pārvarēt pirmajā pārnesumā ar aptuveni 7m/s lielu ātrumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register