-
Aviokompāniju tirgus Latvijā
Tirgus – mehānisms, kas saved kopā kādas preces pircēju un pārdevēju un ļauj vienoties par cenu. (Siņicins 2001)
Konkurence – neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpējā sāncensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu. (Siņicins 2001)
Pieprasījums – pircēju vēlme un spēja par noteiktu cenu iegādāties noteiktu preču daudzumu noteiktā laikā un vietā. (Siņicins 2001)
Piedāvājums – ražotāju vēlmi un spēju par noteiktu cenu saražot un piegādāt tirgum preces noteiktu daudzumu notiktā laika periodā. (Siņicins 2001)
Dempings – preču pārdošana par cenu, kas ir zemāka par ražošanas izmaksām. (Siņicins 2001)
ICAO – International Civil Aviation Organisation – tās darbība aptver starptautisko gaisa navigācijas un satiksmes plānošanas, lidostas ekspluatācijas un satiksmes drošības noteikumu izstrādi un saskaņošanu, diskriminācijas novēršanu starp partnervalstīm. (Sprancmanis 2001)
Nacionālā aviosabiedrība – aviosabiedrība, kas ir valsts tēla veidotāja, tai ir noteiktas priekšrocības, pienākumi un zināms valsts atbalsts. Latvijā – airBaltic. (Sprancmanis 2001)
Zemo cenu aviokompānijas – aviokompānijas, kuras piedāvā lētākas biļešu cenas, kā tradicionālās aviokompānijas, ietaupot uz to,ka izmanto nomaļas lidostas, piedāvā mazāk servisa pakalpojumu, biļetes tirgo internetā un ierobežo bagāžas apjomu. (Sprancmanis 2001)
Latvijas Gaisa satiksme – valsts akciju sabiedrība, kuras pienākumos ietilpst gaisa satiksmes organizācija un dispečerizācija, nodrošinot lidojumu drošību virs Latvijas gaisa telpas. (Sprancmanis 2001)
„Rumbas un spieķa” princips – starptautiskajā līmenī organizēta gaisa satiksme, kā tiešie reisi starp divu valstu lidostām un arī kā sazarotie reisi, kad ar vienu biļeti pasažieris nokļūst vajadzīgajā vietā, izmantojot dažādu valstu aviosabiedrību pakalpojumus. (Sprancmanis 2001)
Maksimālais pacelšanās svars = pasažieri + bagāža + pasts + kravas svars + degviela + lidmašīnas masa. (Sprancmanis 2001)
…
Aviokompāniju tirgus Latvijā Aviokompāniju tirgus Latvijā Šobrīd presē, radio, Tv, internetā un citos masu saziņas līdzekļos dzirdam škietami neticami vilinošus piedāvājumus doties ar lidmašīnu uz Berlīni par 19Ls, uz Londonu – 39Ls, tā pat aviokompānijas ik pa brīdim nāk klajā ar paziņojumiem, cik daudzi cilvēki izvēlējušies tieši šo kompāniju, kā pieaudzis to apgrozījums. Rodas iespaids, ka aviokompāniju starpā radusies ļoti stipra konkurence, ja tās cenšas viena otru pārspēt ar arvien izdevīgākiem biļešu piedāvājumiem un citiem mārketinga trikiem. Un tā tas tik tiešām varētu būt, jo no starptautiskās lidostas “Rīga” aviopārvadājumus veic nu jau 15 aviokompānijas. Tāpēc likumsakarīgs škiet jautājums – Vai Latvijā tik lielam aviokompniju skaitam ir noieta tirgus, tieši tāpēc savam pētnieciskajam darbam izvēlējos tēmu -Aviokompāniju tirgus Latvijā, to izzinātu. Darba uzdevumi saistībā ar tēmu: Izpētīt, kā mainījies aviokompāniju piedāvājums Izpētīt, kā mainījies pieprasījums pēc aviopārvadājumiem Izpētīt, kā mainījušās aviopārvadājumu biļešu cenas Izpētīt valsts iesaistīšanās pakāpi aviokompāniju tirgū Izpētīt viedokļu attīstības gaitu par lētajām aviokompānijām
- Aviokompāniju tirgus Latvijā
- Latvija un globalizācija
- Latvijas ekonomikas attīstības problēmas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pakalpojumu internacionalizācija un pakalpojumu tirdzniecība Latvijā
Research Papers for secondary school38
-
Veselības apdrošināšanas kompāniju piedāvājums Latvijā
Research Papers for secondary school7
-
Darba tirgus Latvijā
Research Papers for secondary school14
-
Vērtspapīru tirgus Latvijā
Research Papers for secondary school21
Evaluated! -
Valūtas tirgus Latvijā
Research Papers for secondary school5