Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817740
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  „Zemiskās pasaules sindroma” definīcija    4
3.  Globālais tirgus    6
4.  Reklāmas    7
5.  Bērnu un pusaudžu ietekmēšana un tā sekas    8
6.  Latvijas televīziju piedāvājums    9
7.  Secinājumi    11
8.  Izmantotie avoti    12
Extract

Mēs dzīvojam laikā, kad tehnoloģijas ir neatņemama mūsu ikdienas sastāvdaļa. Esam kļuvuši atkarīgi un viegli ietekmējami, varbūt to pašiem pat neapzinoties. Ar cilvēka zemapziņu ir iespējams manipulēt daudz un dažādos veidos. Televīzija ir tā vieta, kur iespējams ir viss. Tā ir pasaule, kurā notiek neiedomājamas lietas. Taču tā nav reālā pasaule, ko atspoguļo televīzija, taču daudziem cilvēkiem šķiet, ka tā ir daudz reālāka nekā tā, ko viņi redz ikdienā.
Mūsdienu sabiedrībā cilvēki ne tik daudz mācās no saviem vecākiem, skolā apgūtā vai apkārtējās pasaules realitātes, kā no globālajiem medijiem un konglomerātiem, kuriem ir ko pārdot. Esam kļuvuši atkarīgi no tehnikas vairāk nekā jebkad agrāk. Tam ir arī dažādi efekti un ietekme uz mūsu ikdienu un dzīvi. Varbūt mēs to paši vēl neapzināmies.
„Cilvēki uztver televīziju kā programmas, taču televīzija ir kaut kas vairāk; televīzija ir mitoloģija- ļoti būtiski saistīta, katru dienu atkārtota tā, kā pa tēmām, kas iet „cauri” visām programmām un ziņām, kurai ir realitātes kultivācijas koncepcija.”(1) Televīzija ir kļuvusi par neatņemu dzīves sastāvdaļu. Mēs katru skatāmies un apgūstam tik daudzas lietas, kas tiek atspoguļotas TV. Taču ļoti reti iedomājamies, kā viss televīzijā redzētai mūs ietekmē. Mūsdienās televīzijas saturs ir savādāks, nekā tas bija pirms gadu desmitiem. Līdz ar to arī tagad ir savādāks pieprasījums un piedāvājums attiecībā uz mediju saturu.
Ir daudzas lietas, kuras ir nokļuvušas ārpus jebkuras kontroles robežām televīzijā. Piemēram, „vardarbība televīzijā ir tikai viena no jomām, kas rada sagrozītu, izkropļotu realitātes priekšstatu. Lielākā daļa no vardarbības, kas mums tiek rādīta televīzijā, ir tā, kas tiek saukta arī par „laimīgo” vardarbību. Tā ir strauja, aizraujoša, forša, efektīva, nesāpīga, un tā vienmēr noved pie laimīgām beigām, jo televīzijai ir jānoskaņo auditorija uz reklāmām attiecīgā noskaņojumā.”(1)
Ir bijuši ārkārtīgi daudz pētījumi, kas pierāda to, ka bērnam augot jau no agras bērnības ar šo vardarbības stāvokli, rodas trīs seku veidi, ko apvienojumā sauc par „ļaunās jeb zemiskās pasaules sindromu”. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1175739
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register